کد خبر: ۳۴۹۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

هوای تهران، کرج، اصفهان، اهواز و مشهد ناسالم است

مرکزکنترل و پایش محیط زیست کشور امروز یکشنبه اعلام کرد: هوای کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اهواز و مشهد ناسالم، تبریز و اراک سالم و شیراز در شرایط پاک قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزیکشنبه گروه علمی ایرنا از مرکز کنترل و پایش محیط زیست، براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، تحلیل وضعیت گرد و غبار از ساعت 8 صبح 24بهمن ماه تا 8 صبح 25 بهمن، به دلیل پوشش ابر در حال عبور در نیمه غربی کشور و مناطق کوهستانی غربی و شمال غربی امکان پذیر نبود.
از ساعت 16 روز گذشته گرد و غبار با غلظت بالا در کوهپایه شرقی رشته کوه زاگرس و مرکز ایران پدیدار شد و به تدریج افزایش غلظت یافت و نیمه شب به حد اکثر رسید و تا صبح با همان شرایط باقی ماند.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 2آرام، میزان دید افقی حدود 5 کیلومتر و رطوبت نسبی 22 درصد است.
وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران غبارآلود با بیشینه دمای 12 و کمینه منفی 2 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.

آزادی گفت:هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری تا نیمه ابری در پاره ای نقاط غبار محلی و 48 ساعت بعدی کمی ابری درپاره ای نقاط غبارمحلی در بعد ازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی شده است، دمای کنونی تهران 12 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین