کد خبر: ۳۴۹۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

پخش تبلیغ داوطلب انصرافی خبرگان از رادیو!

برنامه تبلیغی آیت الله محمدصادق (محی الدین) حائری شیرازی در حالی که پنجشنبه گذشته از نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داده بود، امروز از شبکه رادیویی تهران پخش شد.
آفتاب‌‌نیوز :
براساس قانون انتخابات، داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با هماهنگی کمیته بازرسی تبلیغات انتخابات استان تهران می توانند نسبت به پخش برنامه تبلیغات انتخاباتی خود از صدا و سیمای استانی اقدام کنند.

براین اساس از روز جمعه 23 بهمن ماه، پخش برنامه های تبلیغاتی داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از شبکه های تلویزیونی و رادیویی استان تهران آغاز شده است.

نکته قابل توجه در روز سوم پخش برنامه تبلیغاتی داوطلبان خبرگان رهبری، پخش برنامه تبلیغاتی آیت الله محمدصادق حائری شیرازی بود که چندی پیش اعلام کرد از شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه استان تهران انصراف داده است.

«علی اصغر ناصربخت» معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با تایید انصراف قطعی آیت الله محمدصادق حائری شیرازی به خبرنگار ایرنا گفت: ایشان اعلام کرده است از شرکت در انتخابات انصراف می دهد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران تصریح کرد: آیت الله حائری شیرازی انصراف خود را روز پنجشنبه(22 بهمن) به فرمانداری تهران اعلام کرد و این انصراف در روز شنبه(24 بهمن) پس از طی مراحل اداری ثبت شد.

33 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تهران احراز صلاحیت شده اند.

به گزارش ایرنا، با توجه به تغییر حوزه سه داوطلب و انصراف یک نامزد دیگر، در مجموع 29 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران رقابت خواهند کرد.

استان تهران دارای 16 کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که در این انتخابات دارای یک حوزه انتخابیه اصلی با محوریت فرمانداری تهران و 35 حوزه انتخابیه فرعی شامل شهرستان ها و بخش های استان است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین