کد خبر: ۳۴۹۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

مظلومی: داوری به سمت تیمی چرخیده که اسمش را نمی‌گویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تشکر از بازیکنانش گفت: امروز همه کار کردیم جز گلزنی.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز مظلومی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران گفت: فکر می‌کنم فوتبال خوب و جان‌داری را دیدیم. این یکی از بازی های خوب ما بود. من جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با وجود ده نفره شدن از حملات‌شان دست برنداشتند. ما همه کار کردیم جز گل زدن.

او افزود: ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. می‌دانستیم نفت روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و روی این قضیه کار کرده بودیم. به آنها خواسته نباشید می گویم. به تیم داوری خسته نباشید می گویم. واقعا آنها باعث شکست ما شدند و وضعیت داوری ما تاسف آور است. مدتی است داوری به سمت تیمی چرخیده که اسمش را نمی آورم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من از بازیکنانم واقعا راضی هستم و به آنها بابت بازیشان تبریک می گویم.

وی درباره اخراج فخرالدینی گفت: من اخراج را ندیدم. اگر اخطار او غیرفنی بوده باشد حتما با او برخورد می کنیم. ما عملا نه نفره بودیم. یعقوب کریمی با پای خراب و کشیده شده بازی کرد.

مظلومی درپاسخ به سوالی درباره شعارها علیه افشارزاده گفت: آیا افشارزاده باید توپ را به گل تبدیل کند؟ باید صبر و حوصله کنیم. با اینکه زمین خیلی نامناسب بود، بازیکنان ما فوتبال تهاجمی و زیبایی ارائه دادند.

او در پاسخ به سوالی درباره روند ضعیف تیمش گفت: ما 4 بازی است که سه امتیاز کسب کرده ایم. قطعا از این نتایج راضی نیستیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که داوری ها به چه تیمی کمک می کنند، گفت: اعتراضات خیلی چیزها را عوض کرده است. داور امروز داوری نبود که این بازی حساس را سوت بزند و کمیته داوران باید به این مسئله توجه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین