کد خبر: ۳۴۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

واکنش منصوریان به شعار استقلالی‌ها علیه بیرانوند

سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید که پیش از بازی با استقلال تک تک بازیکنان این تیم را آنالیز کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: ما بعد از الجیش کار تاکتیکی خاصی نکردیم و به لحاظ روحی تیم را برگرداندیم. در آن دیدار هم خوب بودیم ولی از فرصت ها استفاده نکردیم. از سویی تک تک استقلالی ها را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم استقلال در ارسال ها خطرناک است و وقتی حیدری نباشد ریتم پاندولی استقلال بهم می خورد. امیدوارم از بازی همه راضی باشند.

او افزود: تیم ما هوادار ندارد. سه تیم استقلال، تراکتور و پرسپولیس یار دوازدهم دارند. این هوادار می تواند روی توپ های گنگ موقعیت ایجاد کند. نفت این نعمت را ندارد و بیشتر باید تلاش کند. در کل ما خوب بازی کردیم. پارسال این موقع ما بالاتر از استقلال بودیم و از موضع دیگری با این تیم بازی کردیم. از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. متاسفانه بعد از حذف ما در جام حذفی یک سری حرف بی ربط درباره من زدند. من در زندگی ام کم فروشی نکردم.

به گزارش ایسنا، سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره شعارها علیه بیرانوند، بیان کرد: لیاقت بیرانوند نبود این همه فحش بخورد. خیلی ها در دقیقه 90 از استقلال به پرسپولیس رفته اند. اینکه یک جوان تصمیم میگیرد اول فصل به استقلال برود و وسط فصل بخواهد به پرسپولیس برود، لازم نیست اینقدر توهین بشنود. به او گفتم که آزمایش‌ها از الان شروع می‌شود و باید این پیچ ها را بگذراند تا به عابدزاده تبدیل شود. از او بابت حرف هایی که شنید عذرخواهی می کنم.

او درباره داوری این دیدار گفت: روزی که ببریم یا ببازیم درباره داوری حرف نمی‌زنیم. یک توپ به دست بازیکن ما خورد ولی فاصله ما از صحنه زیاد بود و نمی‌توانم چیزی بگویم. شاید در 90 ببینیم و بگوییم پنالتی بوده است. ما از شروع فصل درباره داوری حرف نزدیم. هفته های گذشته از داوری لطمه خوردیم.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مظلومی درباره تیم خاصی که از داوری‌ها منتفع می‌شود گفت: ما که تیم خاص نیستیم و هواداری نداریم که خاص باشیم. ما بی‌جمعیت‌ترین تیم لیگ برتر و لیگ یک هستیم. کلا 20-30 نفر از وسط شهر می‌آوریم به ورزشگاه. بازیکنان ما آرزو دارند در استقلال و پرسپولیس بازی کنند. در ضمن جا دارد بازهم از مظلومی بابت اینکه در بازی ما و الجیش به ورزشگاه آمد تشکر کنم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا حضور کی‌روش به تیم کمک کرد تا بهتر بازی کند؟ گفت: جوانان ما نمی‌دانستند که کی‌روش به ورزشگاه می‌آید. اگر می‌دانستند استرس می‌گرفتند. دوست دارم که باز هم بازیکنی از ما به تیم ملی دعوت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین