کد خبر: ۳۴۹۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

کورس تاتنهام برای قهرمانی/ برد 6 گله لیورپول

تیم‌های لیورپول و تاتنهام حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند تا با نتایج کسب شده سیتی از قهرمانی دور شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تاتنهام برای پس گرفتن رتبه دوم جدول به دیدار منچسترسیتی رفت و دومین شکست پی‌درپی این تیم را به فیروزه‌ای‌پوشان تحمیل کرد.

تاتنهام که با مائوریسیو پوچتینو در این فصل خیره‌کننده ظاهر شده است، این بار در ورزشگاه اتحاد موفق شد با نتیجه 2 بر یک منچسترسیتی را شکست دهد. ابتدا هری کین در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت ولی در ادامه کلی اینهاچو مهاجم جوان سیتی در دقیقه 74 بازی را به تساوی کشاند.

به گزارش ایسنا،در دقیقه 83 کریستیان اریکسون دانمارکی در نقش گلزن ظاهر شد تا این دیدار با برتری 2 بر یک تاتنهام به پایان برسد و این تیم لندنی دومین شکست پیاپی سیتی را به این تیم تحمیل کند.

سیتی هفته قبل هم برابر لستر شکست خورد تا از زمانی که اعلام شده است گوآردیولا سرمربی بعدی آنهاست، نتایج ضعیفی را کسب کرده باشند.

در دیگر دیدار لیورپول در خانه تیم قعرنشین آستون‌ویلا با 6 گل به برتری رسید. در این دیدار که مصدومان لیورپول به ترکیب برگشته بودند، دنیل استاریج در دقیقه 16، جیمز میلنر در دقیقه 25، امره جان در دقیقه 58، دیووک اوریجی در دقیقه 63، ناتانیل کلاین در دقیقه 65 و کولو توره در دقیقه 71 گل‌های این بازی را برای تیم مهمان زدند. لیورپول با این برد 38 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در جدول لیگ برتر دو تیم لسترسیتی و تاتنهام در رده‌های اول و دوم قرار دارند و آرسنال و سیتی در رده‌های سوم و چهارم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین