کد خبر: ۳۴۹۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

انصرافی‌های حوزه سنندج به پنج نفر رسید

رئیس حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: شمار انصرافی های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان ثبت نام تاکنون در حوزه انتخابیه سنندج به پنج نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
ابراهیم زارعی در گفتگو با مهر با اشاره به شمار انصرافی های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، گفت: از زمان ثبت نام تاکنون شمار انصرافی ها به پنج نفر رسید.

وی ادامه داد: تا صبح امروز سه نفر از افراد ثبت نام انصراف داده بودند که امروز چهارشنبه دو نفر دیگر نیز انصراف داده و شمار افراد انصرافی تا این لحظه به پنج نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: پیش از این امجد مردوخی تودار، مژه میره کی و ارسلان ساعدی انصراف داده بودند که امروز چهارشنبه نیز نعمت طهماسبی و ارسلان ساعدی انصراف دادند.

وی به انتقال یک نفر به حوزه انتخابیه بیجار، عنوان کرد: طیب سالاروندیان نیز پیش از این از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران انتقال گرفته و به شهرستان بیجار تغییر مکان داد.

زارعی بیان کرد: در مجموع صلاحیت ۴۱ نفر از سوی هیات نظارت مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی تائید شد که پنج نفر انصراف داده و یک نفر نیز انتقال داده شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۵ نفر در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران با هم رقابت می کنند.

همچنین بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار مهر، شمار انصرافی های پنج حوزه انتخابیه استان کردستان به ۱۰ نفر رسیده است و گفته می شود تا دو روز آینده این میزان باز هم افزایش خواهد یافت.

استان کردستان دارای شش کرسی در مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان مردم استان نیز از حوزه های انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، قروه و دهگلان، سروآباد و مریوان، سقز و بانه و بیجار راهی مجلس می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین