کد خبر: ۳۵۰۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

برتری پرسپولیس مقابل سایپا در نیمه نخست

پرسپولیس در نیمه نخست دیدار برابر سایپا به برتری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، سایپای تهران از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی، میزبان پرسپولیس تهران است که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس در این دیدار احمد نورالهی در دقیقه 11 به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه 6: امید عالیشاه، با حرکت خوب هم تیمی هایش صاحب توپ شد و با یک چرخش دروازه سایپا را هدف قرار داد اما ضربه پای چپ او را حامد فلاح زاده مهار کرد.

دقیقه 11: فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه سایپا، احمد نورالهی را صاحب توپ کرد و او نیز با یک چرخش، با پای راست دروزاه را هدف قرار داد و توانست دروزاه حامد فلاح زاده را باز کند.

دقیقه 19: با حرکت خوب شاگردان جلالی، ابراهیم صادقی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و او نیز با یک پاس در عمق مهدی ترابی را صاحب توپ کرد اما واکنش خوب لوبانف اجازه نداد، ترابی دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 27: شاگردان برانکو با طراحی حمله‌ای از سمت راست، قصد داشتند دروازه سایپا را باز کنند که این اتفاق رخ نداد. با پاسکاری خوبی که پرسپولیسی ها درون محوطه جریمه سایپا انجام دادند، رامین رضاییان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه پای راست او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس امروز با ترکیب الکساندر لوبانوف، امید عالیشاه، محسن بنگر، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، علی علیپور و محسن مسلمان به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، سایپا نیز با ترکیب حامد فلاح زاده، روزبه شاهعلی دوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، میلاد میداودی، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، مهدی ترابی، حامد شیری و آندرانیک تیموریان بازی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین