کد خبر: ۳۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

راننده تاکسی امانتدار 27 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند

ناصر مهدوی، راننده تاکسی امانتدار و با شرافت اردبیلی که مبلغ 27 میلیون و 600 هزار تومان پول را به صاحبش برگرداند، تجلیل شد.
آفتاب‌‌نیوز : ناصر مهدوی راننده امانتداری که پول گمشده را به صاحب اصلی بازگردانده بود با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد تا بار دیگر ثابت شود که رانندگان تاکسی با نیکوخصالی خود همواره سعی می‌کنند تا امانتدار اشیای گمشده مردم باشند.

این راننده تاکسی گفت: بنده سال‌های زیادی است که به شغل رانندگی مشغول هستم و به صورت گردشی در سطح شهر و در مناطق مختلف جابه‌جایی هموطنان را انجام می‌دهم.

ناصر مهدوی افزود: دیروز در مسیر چهارراه امام مسافری از تاکسی پیاده شده که یک بسته نایلونی در تاکسی جا مانده بود که متوجه شدم پول نقدی است که این شهروند در تاکسی جا گذاشته است.

وی یادآور شد: از طریق دفترچه بانکی با وی تماس گرفتم و این شهروند هر چه اصرار کرد تا مبلغی را بردارم و به خاطر قدردانی از این نیت خیرخواهانه به من هدیه کند قبول نکردم چرا که در این طول 13 سالی که راننده تاکسی هستم همواره سعی کردم تا امانتدار گمشده مردم در تاکسی باشم.

این راننده تاکسی بیان کرد: بارها چنین اتفاقاتی برای من افتاده است و من سعی کردم تا مبلغی را که پیدا کرده‌ام آن را به صاحب اصلی بازگرداندم چرا که این کار به من آرامش خاصی را می‌دهد.

مهدوی ادامه داد: هر چند بنده با مشقت و تحمل سختی‌های مختلف امرار معاش می‌کنم و مستاجر هستم اما هیچ وقت چشم طمع به پول مردم نداشته و سعی کردم امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل نیز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: عموم رانندگان ما امانتدار هستند و این امانتداری یکی از بارزترین شاخصه‌ها و نشانه‌های یک راننده تاکسی است.

رحیم سعیدی افزود: ما بر این اساس تصمیم گرفتیم تا از این راننده با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل کنیم و امیدواریم چنین حرکت‌هایی تداوم پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین