کد خبر: ۳۵۰۲۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

آخرین آمار گیشه‌ی سینماها از زبان پخش‌کنندگان

با آغاز اکران فیلم‌های تازه در سینماها، دفاتر پخش میزان فروش فیلم‌ها را اعلام کردند که در این میان فیلم «کوچه‌ی بی‌نام» با مضمونی اجتماعی، در شب پایانی هفته 93 میلیون تومان فروش داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : «کوچه‌ی بی‌نام»، سومین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که از بیست‌ودوم بهمن در سینماهای تهران به نمایش درآمده است و به گفته‌ی امیر قطبی (مدیر پخش شرکت فیلمیران)، پس از هفت روز نمایش، تا شب گذشته (پنجشنبه 29 بهمن) 355 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم با بازی فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ستاره پسیانی و... در 29 سینمای تهران در حال نمایش است و نمایش آن در سایر شهرها در هفته‌ی جاری آغاز می‌شود.

«کوچه‌ی بی‌نام» که با تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی تولید شده است، داستان دو خانواده را روایت می‌کند که در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

«در مدت معلوم» (فی‌المدت المعلوم) نیز پس از 64 روز نمایش در تهران و 53 روز در شهرستان، جمعاً دو میلیارد و 830 میلیون تومان فروش داشته‌ است. به گفته‌ی قطبی، اولین تجربه‌ی وحید امیرخانی در سینما با بازی جود عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و اکبر عبدی اکنون در 20 سینمای تهران و 30 سینمای سایر شهرها روی پرده است.

«شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نیز که بامداد فیلم پخش آن را بر عهده دارد، پس از 50 روز نمایش در سینماهای کشور 700 میلیون تومان فروش داشته است.دومین اثر سینمایی اسدی‌زاده با بازی هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر و سحر دولت‌شاهی، در حال حاضر در 10 سینمای تهران و 15 سینما در شهرهای دیگر روی پرده است.

«نقشِ نگار» ششمین فیلم سینمایی علی عطشانی است که تا شب گذشته پس از 18 روز نمایش 275 میلیون تومان در تهران و 88 میلیون در شهرهای دیگر فروش داشته است. به گفته‌ی داریوش بابائیان (مدیر پخش شکوفا فیلم) 14 سالن در تهران و 23 سالن در سایر شهرها در اختیار دارد. در این فیلم ناصر ملک مطیعی پس از سال‌ها دوری از سینما به ایفای نقش پرداخته است و بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری و رضا ناجی نیز از دیگر بازیگران آن هستند.

«تا آمدن احمد» نیز از فیلم‌های دور جدید اکران است که به گفته‌ی محسن صادقی (مدیر پخش جبرئیل فیلم)، پس از دو روز نمایش در تهران، در حالی که تنها هشت سینما در اختیار دارد، هفت میلیون تومان فروش داشته است و نمایش آن در شهرستان‌ها نیز از اواسط اسفند آغاز می‌شود.

این فیلم ساخته‌ی صادق صادق دقیقی است و بازیگرانی چون افسر اسدی، مهدی فقیه، پرهام دلدار و ... در آن حضور دارند.

«خبر خاصی نیست» در حالی چهل‌و‌پنجمین روز نمایش خود را پشت سر گذاشت، که مجموع فروش خود را به حدود 500 میلیون تومان رسانده است.

به گفته‌ احمد مختاری (مدیر پخش هدایت فیلم) این فیلم در 12 سینما در تهران 327 میلیون و در 14 سینمای سایر شهرها 175 میلیون تومان فروش داشته است.

«آدم باش» به عنوان نهمین فیلم بلند مجید جوانمرد نیز پس از 40 روز نمایش، 490 میلیون در تهران و 270 میلیون تومان نیز در شهرهای دیگر فروخته است. بنا بر گفته‌ی‌ منوچهر زبردست، (مدیرپخش لاله فیلم)، این فیلم در حال حاضر در 10 سینمای تهران و 35 سینمای سایر شهرها در حال اکران است.

به گزارش ایسنا، در این فیلم که «زندگی مردی را روایت می‌کند که در برقراری ارتباط با آدم ها همیشه دچار مشکل است و در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد...» اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی و ... ایفای نقش می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین