کد خبر: ۳۵۰۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

برانکو سرانجام به انتقادها واکنش نشان داد/عصبانی هستم

برانکو بار دیگر از بازیکنان پرسپولیس دفاع می کند و می گوید آنها ماشین نیستند که اشتباه نکنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین؛ برانكو در روزي كه مي‌دانست با كسب برد مقابل سايپا مي‌تواند باز هم به پيشرفتش در جدول رده‌بندي ادامه دهد، بار ديگر در آخرين دقايق بازي دروازه تيمش را باز شده ديد و دو امتياز حساس ديگر را از دست داد. او براي آنكه حال و هوايي عوض كند، براي 2، 3 روزي از ايران خارج شد و به كشور امارات رفت تا به استراحت بپردازد اما قبل از اين سفر، به كمك يك دوست مهربان گپي با او داشتيم كه خلاصه آن را در زير مي‌خوانيد.

تفسير درستی از اتفاقات ندارم

برانكو از مسائل زيادي شاكي بود كه بخش زيادي از حرف‌هايش قابل انتشار نيست و فعلاً نزد ما به امانت مي‌ماند اما او در هر حالتي، ژست حمايت از بازيكنان را از دست نمي‌داد. برانكو حرف‌هايش را اين‌طور شروع كرد: «من هنوز بابت اتفاقاتي كه نه تنها در بازي با سايپا، بلكه در ديدارهاي اخير رخ داده است، نمي‌توانم تفسير كاملي داشته باشم، چون تنها بخشي از اين اتفاقات بر عهده من است و باقي آن، در زمين بازي شكل مي‌گيرد.»

نمي‌دانم چرا اين‌طور مي‌شود

او حرف‌هايش را اين‌طور ادامه داد: «هم عصباني هستم، هم ناراحت اما هرگز نااميد نمي‌شوم. مي‌دانم مسائل زيادي وجود دارد تا مرا نااميد كند ولي مي‌دانيد كه يك مربي بين‌المللي هستم و به همين خاطر ياد گرفته‌ام در روزهاي سخت، چطور بايد تيمم را هدايت كنم تا كسي احساس نااميدي نكند. در واقع من نمي‌دانم چرا اين اتفاقات براي تيم من رقم مي‌خورد. ما فوتبال زيبا ارائه مي‌دهيم و فرصت‌هاي زيادي داريم ولي بايد آن ضربه آخر به خوبي زده شود. اين امروز مهم‌ترين نياز تيم من است. به همين بازي با سايپا نگاه كنيد‌؛ من بيرون از زمين چه كاري بيشتر از اين مي‌توانستم انجام دهم؟»

خط دفاع را محكم كردم، اين بد است؟

از او پرسيديم چرا بايد در اواخر بازي، مدافع وارد بازي مي‌شد كه پاسخ داد: «شما به جاي من نيستيد. هيچ‌كس ديگري هم نمي‌تواند جاي من باشد و در آن لحظه تصميم بگيرد. همان‌طور كه فكرش را مي‌كردم، سايپا تيم قدرتمندي بود كه در نيمه دوم، فشار زيادي روي دروازه ما آورد. من مي‌دانستم بايد چه تصميمي بگيرم. سعي داشتم فضاهاي خالي پشت مدافعان كناري را با تعويض‌هايم پوشش دهم اما اسير اتفاقات فوتبال شدم. يك ارسال و چند اشتباه از سوي ما و يك گل خورده ديگر. من در آخرين دقايق بازي خط دفاع را محكم كردم؛ كاري كه تقريباً همه مربيان دنيا انجام مي‌دهند تا امتيازشان را حفظ كنند، اين بد است؟»

چند دقيقه تحمل مي‌كرديم...

برانكو بعد از اين حرف‌ها گفت: «كافي بود فقط چند دقيقه ديگر تحمل مي‌كرديم و آن همه اشتباه در خط دفاع ما رخ نمي‌داد. در آن لحظات تصورم اين بود كه مي‌توانيم امتياز كامل از بازي بگيريم اما برنامه‌هايم به هم ريخت. ما يك بازيكن را از دست داديم، همين‌طور مهدي طارمي به خاطر رفتاري كه در بازي قبلي داشت، محروم شده بود و بدون دو مهاجم خود نياز داشتيم كمي محتاطانه عمل كنيم. فقط كافي بود آن دقايق را تحمل مي‌كرديم تا امروز همه خوشحال مي‌شديم.»

نبايد از من انتقاد شود

او كه روزنامه‌ها و رسانه‌ها را با كمك دوستانش به صورت مداوم مطالعه مي‌كند، حرف‌هايش را اين‌طور ادامه داد: «من هرگز از رسانه‌ها ايرادي نمي‌گيرم اما نبايد تا اين حد از من انتقاد شود. ما در اين بازي هم بهتر از حريف‌مان بوديم. من براي سايپا احترام قائل هستم و اين تيم را باهوش و قدرتمند مي‌دانم. فرصت‌هايي كه ما روي دروازه اين تيم ساختيم، مشخص مي‌كند كه تيم من چقدر تيم تهاجمي و خوبي بوده كه توانسته است سايپا را تحت تأثير قرار دهد. بار ديگر بازي را ببينيد تا متوجه شويد چند فرصت بسيار خوب داشتيم كه از دست داديم.»

از بازيكنانم دفاع مي‌كنم

«من معتقدم بازيكنانم ماشين نيستند و انسان هستند. آنها خسته مي‌شوند، تمركزشان را از دست مي‌دهند، عصباني مي‌شوند، محروم و مصدوم مي‌شوند و اين مسائل اصلاً در فوتبال عجيب نيست.» برانكو بعد از گفتن اين جملات، حرف‌هايش را ادامه داد: «من از تك‌تك بازيكنانم دفاع مي‌كنم و اجازه نمي‌دهم كسي آنها را مقصر اين تساوي بداند. تأكيد مي‌كنم كه همچنان به هدفم فكر مي‌كنم و مي‌خواهم قهرمان ليگ ايران شوم. من چيزهاي بيشتري از ليگ ايران مي‌خواهم و براي قهرماني در تهران هستم. اين اشتباهات در هر تيم و در هر ديداري وجود دارد. بايد سعي كنيم اشتباهات‌مان را كم كنيم اما با وجود تمام مسائل، نسبت به خيلي از تيم‌هاي ديگر بازي‌هاي زيباتر و تهاجمي‌تري را نشان مي‌دهيم.»

نياز به استراحت دارم

برانكو در توضيح اينكه چرا در چنين شرايطي ايران را ترك مي‌كند، گفت: «نياز به استراحت دارم و همچنين بايد به برخي كارهاي شخصي‌ام رسيدگي كنم، به همين علت راهي امارات مي‌شوم. در اين مدت كوتاه تعطيلي، بازيكنان هم بايد تمركزشان را براي شروع دوباره تمرينات افزايش دهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
آقای برانکو تیمت خوب بازی میکند ولی دومشکل اساسی درآن دیده میشود.
1_نیمکت تیم همراه تیم نبوده وهمیشه بخاطرعدم بازی عصبانی هستند.
2_افرادتیم دچارآپارتاد نژادی شده وبابازیکنان خارجی درزمین بازی نمیکنند واین موضوع درشماهم تاثیر گذاشته وناخواسته درمقابل بازیکنان
خارجی قرارگرفته اید موضوعی که درزمانهای گذشته نیز درپرسپولیس سابقه داردکه باعث خروج بازیکن خوبی مثل ایمون زائدشد .ممنون اززحمات جنابعالی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین