کد خبر: ۳۵۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

واعظی: فعالیت انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی رصد می شود

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل کمیته ای ویژه برای رصد و پایش فعالیت های انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضای مجازی کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : واعظی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به تشکیل کمیته ای ویژه برای نظارت بر فعالیت های انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی که وزارت کشور تشکیل داده و وزارت ارتباطات نیز عضو آن است، اشاره کرد و افزود: علاوه بر این، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور خاص کارگروه ویژه برای نظارت بر فعالیت های انتخاباتی نامزدها تشکیل داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام امور مربوط به فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی در این دو کمیته ارزیابی و پایش می شود.
واعظی رسیدگی به تخلف هایی که در این باره صورت می گیرد را وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندانست و خاطرنشان کرد، رسیدگی به تخلف ها مسیر دیگری دارد که وزارت کشور و قوه قضائیه به آن ورود خواهند کرد.

واعظی گفت: رسیدگی به تخلف درصورتی که به صدور حکمی منجر شود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن حکم را بدون کم و کاست اجرا خواهد کرد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین