کد خبر: ۳۵۱۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
سرپرست تیم فوتبال سپاهان؛

در صورت فشار AFC از لیگ قهرمانان خارج می شویم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبانی را از ایران در دیدارهای لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سلب کند، از این رقابت ها بیرون می رویم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سه شنبه شب ایرنا، رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل النصر دبی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: همانطور که شاهد بودید، سپاهان در این دیدار بازی خوبی را ارائه کرد و نتیجه ای که مستحق آن بود را بدست آورد. میزبانی اصفهان در این دیدار هیچ مشکلی نداشت و همه امکانات برای مهمان نوازی از تیم اماراتی فراهم شده بود.
وی درباه امنیت این مسابقه اظهارداشت: باشگاه النصر در این دیدار به این موضوع که امنیت کامل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برقرار است، اذعان دارد و اگر بخواهند از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار بیاورند که دیدارهای سپاهان در زمانی که میزبان است، در کشوری دیگری برگزار شود، از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بیرون می رویم.

محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال سپاهان نیز پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل النصر دوبی گفت: بازیکنان در این دیدار خیلی تلاش کردند و خوشحالم پس از چند هفته که در لیگ برتر فوتبال ایران نتیجه لازم را نگرفته بودیم، در دیدار مقابل النصر دوبی پیروز شدیم. البته در ادامه این دیدار می توانستیم به گلهای بیشتری دست یابیم و امیدواریم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.
شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال سپاهان نیز با ابراز رضایت از نتیجه حاصله بیان داشت: بعد از مدتی که در لیگ برتر فوتبال ناکام بودیم، پیروزی ارزشمندی را بدست آوردیم .بازیکنان سپاهان در این دیدار فوق العاده بودند. در جریان بازی نیز بر روی دروازه من اتفاق خاصی رخ نداد و امیدوارم در دیدار آینده دور برگشت که در زمین النصر بازی خواهیم کرد، شرایط به گونه ای پیش برود که پیروز میدان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین