کد خبر: ۳۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

خوردبین: دایی و برانکو مشکلی ندارند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت‌های علی دایی و برانکو و ایوانکویچ پیرامون اتفاقات جام جهانی 2006 گفت: عده‌ای به دنبال به‌هم‌زدن جو هستند. این را بدانید که دایی و برانکو مشکلی با هم ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود خوردبین در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره صحبت‌های علی دایی و ابراهیم تهامی راجع به اتفاقات دوران مربیگری برانکو در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند جو را خراب کنند. برانکو و دایی هیچ مشکلی با هم ندارند و برانکو همواره از دایی به عنوان انسانی بزرگ یاد کرده است. به نظرم باید دست از این کارها برداریم و آرامش را بر هم نزنیم.

او درباره اینکه سازمان لیگ با رایگان شدن بازی پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر موافقت نکرده است، گفت: امیدوارم با ارزان شدن بازی‌های لیگ‌برتر، تماشگران زیادی به ورزشگاه‌ها بیایند و مردم با ورزشگاه آشتی کنند.

به گزارش ایسنا، سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه دیگر شاهد اعتصاب در این تیم نخواهیم بود، درباره عملکرد نمایندگان ایران در آسیا نیز گفت: تیم‌های ایرانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و از این بابت خوشحالیم. تیم ما هم تمرینات خوبی را دنبال کرده و خودمان را آماده بازی با تراکتورسازی می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین