کد خبر: ۳۵۱۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

عمیدی طلا گرفت/ پایان کار نمایندگان تکواندوی ایران با 3 مدال

امید عمیدی، تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم ایران با 3 پیروزی مدال طلای تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره را بدست آورد تا پرونده نمایندگان ایران در این رقابت‌ها با دو مدال طلا و یک مدال نقره بسته شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش فدراسیون تکواندو، در پایان سومین و آخرین روز از تورنمنت آزاد فجیره (G2) در گروه مردان تکواندوکاران چهار وزن 63-، 68-، 87- و 87+ کیلوگرم برروی شیاپ چانگ رفتند که امید عمیدی تکواندوکار وزن هفتمی ایران به مدال طلا رسید.

او برای کسب این نشان، پس از یک دور استراحت، با نتیجه 12 بر صفر نماینده هنگ کنگ را برد، سپس با نتیجه 11 بر 3 از سد قزاقستان گذشت و در فینال هم با نتیجه 10 بر 2 تکواندوکار نروژ را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ابوالفضل یعقوبی، دیگر هوگوپوش ایران در این روز که در وزن 68- کیلوگرم برروی شیاپ چانگ رفت، ابتدا تکواندوکار هنگ‌کنگ را 9 بر 4 از پیش‌رو برداشت اما در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که 11 بر 9 از تکواندوکار قطری پیش بود، 10 اخطاره شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین روز گذشته (چهارشنبه)، آرمین هادی پور با شکست تمامی رقبایش به مدال طلای وزن 54- کیلوگرم دست یافت و سیداحمد خسروفر مدال نقره وزن 74- کیلوگرم را به گردن آویخت تا در نهایت تکواندوکاران ایران از 4 نماینده‌ای که در اختیار داشتند به دو مدال طلا و یک مدال نقره برسند.

هدایت تیم ایران برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی باک به عنوان مربی بود.

تورنمنت آزاد فجیره امارات G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.2 امتیاز برای رنکینگ المپیک تعلق خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین