کد خبر: ۳۵۳۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

آنچه سران سه قوه درباره آیت‌الله طبسی گفتند

در پی رحلت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مجلس خبرگان رهبری، روسای قوا، برخی چهره های سیاسی و مذهبی با حضور در مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر وی شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام حسن روحانی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد مقدس از آیت‌الله واعظ طبسی به عنوان یکی از پیشتازان نهضت اسلامی نام برد و تصریح کرد: آیت‌الله واعظ طبسی در کنار مقام معظم رهبری و شهید هاشمی‌نژاد از شخصیت‌هایی بودند که رهبری نهضت اسلامی را در این منطقه برعهده داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مسئولیت سنگینی را در تولیت آستان قدس رضوی و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری برعهده داشتند.

علی لاریجانی نیز که به منظور شرکت در تشییع پیکر تولیت آستان قدس رضوی به مشهد سفرکرده است. در جمع خبرنگاران گفت: خلاء وجود آیت الله واعظ طبسی در کشور ملموس خواهد بود و باید شان و جایگاه این عالم برجسته را به جای آورد. 

همچنين آیت الله صادق آملی لاریجانی در این خصوص افزود: این فقیه مجاهد یار صدیق رهبر معظم انقلاب بود و در مدیریت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با توجه به ابعاد فرهنگی کار ، تلاشهای گسترده ای انجام داد. 

محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس دهم در مورد شخصیت آیت الله طبسی اظهار کرد: ایشان در پیش از انقلاب نقش مهمی در پیش برد آرمان‌های امام داشتند و پس از انقلاب هم یک مجاهد واقعی بود که همیشه در صحنه حضور داشت.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق و عضو جامعه روحانیت مبارز نیز طی پیامی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین