کد خبر: ۳۵۶۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

دستگیری اعضای باند سرقت و زورگیری در گرگان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری اعضای باند سرقت، زورگیری و شرارت در شهرستان گرگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری اعضای باند سرقت، زورگیری و شرارت در شهرستان گرگان خبر داد.

محمدرضا اکبری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: عصر روز گذشته در راستای اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی استان، مخفیگاه اعضای باند سرقت و زورگیری و شرارت در شهرستان گرگان شناسایی شد.

وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی مرجع قضایی، دستگیری اعضای باند در محل مخفیگاه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: پس از محاصره مخفیگاه اعضای این باند، ماموران با رعایت حقوق شهروندی و شئونات اسلامی، موفق شدند یکی از اعضای این باند که خانمی 35 ساله بود را در محل دستگیر کنند.

اکبری بیان کرد: در حال حاضر دو نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی شده و تحت پیگرد قانونی قرار دارند و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند یک قبضه سلاح شکاری کمرشکن تک لول به همراه هشت عدد فشنگ، یک عدد دستبند و تونفا پلاستیکی پلیسی، 13 عدد انواع سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر، وسایل و ترازوی توزین و توزیع مواد مخدر، 28 عدد انواع گوشی تلفن همراه، پنج عدد انواع دوربین‎های مداربسته، یک عدد دوچرخه، هشت جین لباس و تعدادی اموال سرقتی دیگر کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: در بررسی‎های انجام شده مشخص شد که این خانم تنها صاحب ملک و نگهدارنده اموال مسروقه اعضای باند بوده و تحقیقات بیشتر در خصوص همدستان، مالخران و جزئیات دیگر در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

اکبری بیان کرد: پلیس آگاهی به صورت 24 ساعته در راستای شناسایی مجرمان، سارقان و متخلفانی که به هر نحو امنیت و آسایش مردم را به خطر می‎اندازند اقدامات قانونی خود را اجرا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز نیز پلیس آگاهی با تشکیل تیم‎های محسوس و نامحسوس در حال گشت‎زنی و اقدامات پلیسی است و با تمام توان در پیشگیری از وقوع جرم، تلاش خواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در پیشگیری از وقوع جرم بخصوص سرقت، رعایت نکات ایمنی، پیشگیرانه و هوشمندانه از سوی شهروندان است.

اکبری اضافه کرد: شهروندان می‎توانند با ساده‎ترین نکات پیشگیرانه، پلیس را در کاهش وقوع سرقت و افزایش امنیت اجتماعی یاری و همراهی کنند.


وی متذکر شد: با توجه به اینکه در ایام نوروز قرار داریم و به طور حتم مردم برای چند روز منزل خود را ترک می‎کنند، توصیه می‎کنیم که برای حفظ و حراست از منزل خود، موضوع را با یکی از بستگان و یا همسایه‎های مورد اعتماد خود در میان بگذارند و از آنها در مراقبت از منزل کمک بخواهند.

اکبری اضافه کرد: استفاده از حفاظ، قفل‎های مطمئن، سیستم‎های مراقبتی و هوشمند یکی از نکات مهم و ساده در پیشگیری از وقوع سرقت است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه سارقان از کمترین فرصت ممکن برای انجام عمل مجرمانه خود استفاده می‎کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان خودروی خود را بخصوص در زمان انتقال به پارکینگ و در فاصله زمانی باز شدن درب پارکینگ به صورت روشن رها نکنید.

اکبری در پایان ابراز کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات پلیسی در این راستا در دستور کار ماموران قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین