کد خبر: ۳۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

دو مادر به خاطر دعوای بچه های شان به جان هم افتادند

چندی پیش پلیس 110 تماس عجیبی را پاسخگو شد و در جریان دعوای زنانه‌ای در مجتمع مسکونی آتی‌ساز قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : مأموران با حضور در برج‌های آتی‌ساز متوجه درگیری خونین بین دو زن شدند که با دیدن پلیس شروع به داد و بیداد بیشتر کردند و خط و نشان برای یکدیگر کشیدند.

به گزارش ایران، پس از جنگ و جدال طولانی مأموران موفق شدند هر دو را به آرامش دعوت کرده و برای اعلام شکایت به کلانتری ببرند.

این دو زن از همدیگر شکایت کردند و پرونده برای بررسی قضایی به دادسرای ناحیه دو تهران ارجاع داده شد و با دستور دادیار مهدی صفریان هر دو زن احضار شدند و عجیب اینکه در محضر قاضی نیز به خط و نشان‌هایشان ادامه دادند و تا مرز بازداشت و زندان پیش رفتند.
مادر مهدی کوچولو به دادیار صفریان گفت :11 سال است ساکن این مجتمع هستیم و تا حالا با هیچ کدام از همسایه‌ها درگیر نشدیم تا اینکه خانواده پسربچه‌ای به نام میثم به این مجتمع آمدند. روز حادثه وقتی مهدی به خانه آمد متوجه شدم همه صورت پسرم خون‌‌آلود است وقتی علت را پرسیدم گفت میثم کتکش زده و من نیز به در خانه آنها رفتم تا علت را بپرسم وقتی چند ضربه به در زدم مادر میثم در را باز کرد و وقتی موضوع را گفتم شروع به داد و بیداد و ناسزاگویی کرد که با هم درگیر شدیم بعد از چند دقیقه به سمت من حمله‌ور شد که با پلیس تماس گرفتم و خواستم سریع بیایند. این زن گفت خوب کردم زدمت، دیه‌ات را هم می‌دهم از آن به بعد به میثم گفته ام که پسرت را دید طوری او را بزند که قادر به راه رفتن نباشد، من از این زن و پسرش شکایت دارم و می خواهم رسیدگی شود .

دادیار مهدی صفریان بعد از شنیدن حرف‌های این زن از مادر میثم کوچولو خواست تا از خود دفاع کند .این زن جوان نیز گفت: همه حرف‌های مادر مهدی دروغ است او با ناسزاگویی به در خانه ما آمد و محکم به در مشت کوبید من با ترس در را باز کردم که همزمان به سمت من حمله کرد و گفت من هم تو را می‌زنم تا تربیت کردن پسرت را یاد بگیری من هم در دفاع از خودم چند ضربه به او زدم که بتوانم خودم را از دستش نجات دهم حتی مادرم هم آن شب مهمان من بود که با دیدن این صحنه خیلی ترسید هر چه خواستم مادر مهدی آرام باشد نپذیرفت که مادرم هم با پلیس 110 تماس گرفت که بعد ازآمدن مأموران هم این زن دست بردار نبود و همچنان تهدید و ناسزاگویی می‌کرد.دادیار صفریان در حالی که همه تلاشش برای صلح و سازش 2 مادر خشمگین به بن‌بست خورده بود  پس از بررسی پرونده به خاطر خردسال بودن میثم و مهدی پرونده آنان را به دادسرای اطفال ارجاع داد و بررسی درخصوص توهین، ضرب و شتم دو مادر را در دستور کار قرار داد تا قرار مجرمیت را صادر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین