کد خبر: ۳۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

يك فرمانده نظامي: ارتش در دفاع از كيان اسلام و انقلاب آمادگي كامل دارد

فرمانده تيپ 264 پياده شهيد علي عبدي سلماس گفت: ارتش جمهوري اسلامي در كنار ديگر نيروهاي مسلح بازوي توانمند نظام اسلامي بوده و آمادگي كامل براي دفاع از كيان انقلاب اسلامي ايران را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
امير سرتيپ دوم شيرزاد پارساجو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 29 فروردين نماد ميزان آمادگي نيروهاي مسلح با حضور مداوم مردم ايران اسلامي بوده و تاثيرگذارترين روز در نظام و نشانگر عمق استراتژي، رهبري قوي و وفاداري ملت به نظام قلمداد مي شود.

وي با بيان اين كه ارتش در هر مكان و زماني كه لازم باشد آماده فداكاري و جانفشاني است، اضافه كرد: ارتش جمهوري اسلامي چه در دوران جنگ تحميلي و چه در سال هاي بعد از جنگ در جهت سازماندهي و بازسازي و نوسازي تسليحات و تجهيزات نظامي گام هاي بلندي برداشته و هم اكنون از مجهزترين و آماده ترين ارتش هاي جهان به شمار مي رود. 

امير پارساجو اضافه كرد: امروز نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي از چنان قدرت بازدارندگي برخوردار هستند كه هيچ كشور متخاصمي جرات ماجراجويي عليه كشور ما را ندارد.
 
وي در تشريح برنامه هاي هفته بزرگداشت ارتش جمهوري اسلامي در شهرستان سلماس هم گفت: برگزاري مراسم سان و رژه با نمايش اقتدار و توانمندي يگان هاي ارتش به همراه ساير نيروهاي نظامي و انتظامي در روز 29 فروردين در ميدان توحيد و خيابان امام سلماس، غبارروبي گلزار شهداء، حضور در نماز جمعه، نواختن مارش حماسي ارتش در ميادين اصلي شهر، برگزاري محفل انس با قرآن، تجليل از ارتشيان دوران دفاع مقدس و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي و ورزشي از مهمترين برنامه هاي اجرايي در طول هفته ارتش در سطح شهرستان سلماس خواهد بود. 

29 فروردين در تقويم رسمي با فرمان امام خميني(ره) به نام روز ارتش نامگذاري شده است. 
شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعيت در 85 كيلومتري اروميه مركز آذربايجان غربي واقع شده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین