کد خبر: ۳۶۲۶۵۷
تعداد نظرات: ۱۷۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
بیش از 20 روز بدون آب و غذا درون صندوق فلزی

۲۱ روز شکنجه زجرآور برای زن بی‌پناه و 2 دخترش در مشهد+تصاویر

اعظم زنده است، اعظم بعد از 21 روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است؛ او و دخترانش 21 روز آب و غذا نخوردند، اما هنوز زنده‌اند؛ هدیه و هانیه دختران پنج و هفت ساله او هنوز نفس می‌کشند، اما دیگر هیچوقت از صدای زنگ در خانه خوشحال نمی‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
اعظم هر شب که می‌خواهد بخوابد تمام 21 روز شکنجه را در خاطراتش مرور می‌کند، مرور می‌کند که چگونه شوهرش توانسته او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند که وقتی آب را به زور در دهانش می‌ریخته چقدر دیگر می‌توانسته نفس بکشد، او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی بدون اکسیژن و در بسته قرار می‌گرفته و پاهایش می‌سوخته به دلیل اینکه شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است.

به گزارش آفتاب، اعظم می‌خواهد بخوابد، اما خیال دخترانش نمی‌گذارد؛ او حالا که می‌تواند بدون ترس از کسی به راحتی نفس بکشد، به یاد خفه شدن دخترش با دستان شوهرش می‌افتد، اعظم شب‌ها صدای گریه‌های هدیه را به یاد می‌آورد و فقط گریه می‌کند.

 حالا اعظم زنی است که اگر نیروی انتظامی دیرتر به دادش می‌رسید، او نیز مرده بود، اعظم زنده است، اما زندگی‌اش به تصمیم دادگاه بستگی دارد به دلیل اینکه دادگاه اعلام کرده اگر حتی وثیقه 20 میلیون تومانی برای شوهرش بیاورند، او از زندان آزاد می‌شود.

روایت «اعظم»...

اعظم یک زن 30 ساله با دیپلم انسانی، یکی از مثال‌های تمام زنانی است که مورد خشونت‌های وحشتناک شوهر معتادش قرار گرفته و حالا منتظر است تا ببیند دادگاه در مورد شوهر او چه تصمیمی می‌گیرد.

او وقتی دارد با من صحبت می‌کند دستانش را با روسری بلندی که دارد، می‌پوشاند، نمی‌خواهد من برش‌های عمیق دستش را که شوهرش با لبه شکسته سینی فلزی به وجود آورده، ببینم، او نحیف و لاغر است و ترس عجیبی صدا و نگاه او را فراگرفته است؛ چهره‌اش مات و مبهوت مانده، چشمانش خیره به روبه‌رو و ذهنش در دنیای دیگری سیر می‌کند، به سختی می‌تواند با ما ارتباط برقرار کند.

صورت و گردنش پر است از علائم سوختگی که حالا بعد از 10 روز فاصله از شکنجه 21 روزه، هنوز نیز خوب نشده‌اند؛ اعظم سه و دخترانش یک شبانه‌روز به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری بوده‌اند؛ در توصیف اینکه چگونه حرف می‌زند تنها کافیست بگویم حرف که می‌زند، بعید است «بغض» نکند.

اعظم و شوهرش 12 سال است که با هم زندگی می‌کنند و در این مدت انواع خشونت‌ها را نسبت به اعظم انجام داده تا حدی که پیش از این اتفاق، اعظم سه بار مدرک پزشکی قانونی گرفته و اقدام به شکایت کرده است، اما بعد از آن به علت ترس از تهدیدات شوهرش و بی پدر شدن بچه‌هایش، شکایت‌های خود را پس گرفته است.

به گفته اعظم، شوهرش از ابتدای ازدواج مواد مصرف می‌کرده است، در اوایل تریاک و بعد از آن کریستال و شیشه.

روز دوم فروردین همین امسال بوده که پدرشوهر اعظم که با آنان زندگی می‌کرده است، برای سفر کوتاهی به قوچان رفته و بعد هم شوهر اعظم، زن و بچه‌های خود را به طبقه پایین خانه برده، پرده‌ها را کشیده و شروع به تهدید، آزار و اذیت آنان می‌کند، او زنش را به میله گازی در اتاق پشتی می‌بندد و دست و دهانش را نیز با دستمال می‌بندد تا صدایی از او به گوش همسایه‌ها نرسد.

در مدت 21 روزی که اعظم و دخترانش در خانه محبوس بودند، هیچ غذایی نبوده که حتی دختران از آن بخورند، پدر بچه‌ها هم وقتی از خانه بیرون می‌رفته است، در را قفل می‌کرده تا کسی نتواند به خانه وارد یا از آن خارج شود.

به گفته خود اعظم شکنجه‌ها و آزارهایی که توسط شوهرش دیده است بسیار وحشتناک بوده و اصلا کار یک انسان با روان سالم نبوده است، شوهرش او را داخل صندوق فلزی می‌انداخته و درش را قفل می‌کرده تا از نبود اکسیژن خفه شود.

گاهی اوقات نیز زیر صندوق، اجاق گازی را روشن می‌کرده و پاهایش را می‌سوزانده، یکی دیگر از شکنجه‌هایش این بوده که پارچه‌ای را آتش می‌زده و بر روی بدن برهنه همسرش می‌انداخته است؛ با چاقو تمام بدن اعظم را برش می‌زده و بعد او را بر روی سیمان پشت‌بام خانه می‌کشیده تا حدی که لباسش پاره می‌شده و جراحت‌های بدی برمی‌داشته است.

در مجموع، این 21 روز می‌گذرد و یک شب شوهرش مردی غریبه را به خانه می‌آورد، او که توهم خیانت داشته است به مرد غریبه می‌گوید که تو همسرم را می‌شناسی و با هم رابطه داشته‌اید، مرد که اوضاع زن و بچه‌ها را می‌بیند به بیرون رفته و به پلیس زنگ می‌زند؛ به هر حال بعد از پنهان شدن و فرار کردن شوهر اعظم، پلیس او را گرفته و به بازداشتگاه می‌برد، اعظم و دو دختر نیز توسط اورژانس اجتماعی به بهزیستی واگذار می‌شوند.

اعظم وقتی دارد از تهمت شوهرش به خود، حرف می‌زند، انگار درد بیشتری می‌کشد، انگار نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید و می‌گوید فقط خدا شاهد است که چه اتفاقاتی افتاده، می‌گوید:«از ابتدای ازدواج هر زمان که به بیرون می‌رفت در خانه را قفل می‌کرد، دیگر نمی‌دام چه بگویم».

«هانیه» و «هدیه»

هانیه دختر بزرگ‌تر اعظم تازه وارد هشت سال شده است و هدیه دختر کوچکترش پنج سال دارد، هانیه باید امسال کلاس اول خود را می‌گذراند، اما بعد از اینکه دو ماه به مدرسه رفته، پدرش دیگر به او اجازه مدرسه رفتن نداده است.

فک و سه دندان هانیه در مدت زندانی بودن در خانه، توسط کسی که شاید به تردید آن را پدر خود بداند، شکسته است، هدیه هم توسط پدرش کتک‌های زیادی خورده است؛ به گفته مادرشان، این دو دختر در زمان 21 روز زندانی بودن، هیچ غذایی نخورده بودند، پس از دستگیر شدنشان توسط پلیس و مداخله اورژانس اجتماعی، به حمایت و موافقت سازمان بهزیستی خراسان رضوی، این دو دختر به یک مرکز خیریه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست به نام«سراج رضوی توس» منتقل می‌شوند.

علی صدری، یکی از اعضاء هیات مدیره مرکز نگهداری سراج رضوی توس است، خوشبختانه او این خانواده را از قبل می‌شناخته و توسط او و حمایت‌های بهزیستی استان، کارهای اداری انتقال و نگهداری دختران و رسیدگی به اعظم سریع‌تر انجام شده است، به گفته صدری، دختران بعد از آزاد شدن از خانه به مرکز نگهداری رفته و تحت روان‌درمانی قرار گرفته‌اند.

او می‌گوید که حال دختران از نظر روحی بهتر شده، اما هنوز وقتی صدای در را می‌شنوند، از اینکه شاید پشت در کابوس پدر در انتظارشان باشد، می‌ترسند، هانیه و هدیه وقتی به پارک می‌روند، از اینکه ممکن است پدرشان را ببینند واهمه دارند.

 روایت خواهرشوهر از شکنجه‌ها

«اگر برادرم بفهمد اعظم اینجاست و ما از او نگهداری می‌کنیم، حتما هم من و هم فرزندانم را می‌کُشد، او رحم ندارد، تنها کسی است در خانواده که موجب سرافکندگی ما شده است، آنقدر مادرم را کتک زد، که او را هم کشت؛ پدرم را هم می‌زند و همه را تهدید به قتل می‌کند، این‌ها سخنان نسرین، خواهرشوهر اعظم است، البته «نسرین» اسم مستعار است زیرا از اینکه حتی نام کوچکش در گزارش بیاید واهمه دارد، او تنها نفری است که حاضر شده به اعظم کمک کند و از او نگهداری کند.

نسرین اظهار می‌کند: «پدر و مادر اعظم فوت کرده‌اند؛ چند روز پیش به برادر اعظم زنگ زدم و گفتم اینچنین اتفاقی برایش افتاده است، برادرش در مقابل حرف‌های من نه اینکه کاری نکرد بلکه گفت فرض کنید من مرده‌ام و بعد گوشی تلفن را قطع کرد»، نسرین علاوه بر اینکه خواهرشوهر اعظم است، دخترعمه او نیز هست.

او می‌گوید: یک بار که اعظم برای قهر به خانه آنان آمده بود، شوهر اعظم برای آشتی کتابی را کادوپیچ کرده و فرستاده بود، اما زمانی که کتاب را بازکردیم در میانش چاقویی را به نشانه تهدید دیدیم.

نسرین معتقد است برادرش به خاطر موادی که مصرف می‌کند دچار توهم شده است، می‌گوید یک بار که با من تماس گرفته بود، اصرار داشت بگوید مردی غریبه پیش من است و با من ارتباط دارد، او در خصوص «وحشی‌گری‌های برادرش» می‌گوید که شوهر اعظم بینی او را شکسته و حتی مقعد او را با چاقو پاره کرده است، با اینکه در خانه قفل بوده، از هانیه دختر بزرگش می‌پرسیده وقتی من نبودم، چه کسی به خانه آمده، وقتی هم که جوابی از او دریافت نمی‌کرده گلوی او را تا حدی فشار می‌داده که به خفگی و کبودی می‌رسیده است.

نسرین ادامه می‌دهد: «وقتی می‌خواستیم اعظم را به بیمارستان ببریم، متوجه شدیم که شوهرش تمام مدارک شناسایی او را سوزانده، شوهر اعظم به دوستانش گفته است که شب آخر می‌خواستم هر سه‌شان را بکشم، در چاه بیندازم و آتش بزنم بعد هم بگویم که خودشان از خانه رفته‌اند و قهر کرده‌اند».

نسرین هنوز نگران است از اینکه برادرش چند روز آینده از بازداشت آزاد می‌شود زیرا در طی روزهای گذشته یکی از دوستانش برای آزادی او وثیقه‌ای را تهیه کرده بود، اما خوشبختانه دادگاه این وثیقه را نپذیرفته بود.

  اعظم و دخترانش سه وکیل برای دفاع از حق خویش دارند، این وکلا در تلاشند تا پرونده را از دادگاه کیفری به جنایی منتقل کنند تا در خصوص جرم او، مجازات سنگین‌تری تعلق بگیرد، در غیر این صورت، شوهر اعظم با یک وثیقه 20 میلیون تومانی آزاد می‌شود. 

خلاء قانونی

 علاوه بر خلاء قانونی در خصوص حقوق زنان، متاسفانه برخی زنان همیشه به دلیل دلسوزی‌های خود که گاه نا‌به‌جا است، موجب می‌شوند این خشونت‌ها روز به روز بیشتر و خطرناک‌تر شوند، در بسیاری از موارد ترس و بی‌پناهی زنان موجب خشونت بر علیه آنان می‌شود؛ علاوه بر ترس از خشونت‌های بعدی، ترس‌های بی‌جا و بی‌آبرویی نیز بر افزایش و گسترش خشونت علیه زنان، دامن می‌زند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۷۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
3
89
بابا عجب ...پیدا میشن!!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
عروسک هاشون هم غمگینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
25
113
... فقط کافیست کسی کمی موهایش بیرون باشد ... انوقت است که...
پاسخ ها
محمد صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
دقیقا چه ربطی به مو بریون ریختن داره . !!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
2
132
یعنی هیچ قانونی از این سه بیگناه حمایت نمیکنه ترا خدا حبس ابد به این ...بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
از شوهره کاملا حمایت میشه ولی از زن .......
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
4
95
مشکل از قانون ضعیف ...است.اگر این ... در کشوری پیشرفته اتفاق افتاده بود.........................
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
اتفاق در کشور ما قانون خیلی قویتره
مثلا اینکه از نظر قانونی در ایران در زندگی زناشویی زنان هیچ وظیفه ای ندارن و همیشه حق با زنهاست و مردها سراپا وظیفه اند بدون داشتن هیچ حقی
باز هم بگم ؟؟؟؟؟؟؟
ایزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
6
90
قابل دلواپسان بیایید دلواپس ناهنجاریها, اختلاسها, کج فهمی های خودمان باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
"دلواپسان" فقط منافع خود هستند نه دلواپس انسانیت نه دلواپس حقوق مظلومان نه دلواپس کرامت انسان، که اگر بودند الان می بایست جامه ها می دریدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
3
79
و اعدام برای این جانی چه زیبا و باحال است و من ارزومه خودم اینها را ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
باید زنده بمونه و هر روز شکنجه بشه.فقط در این صورت عدالت اجرا میشه.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
73
این بی ... رو باید اعدام کرد فقط اعدام.خدابهشون صبر بده.
ساینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
4
46
گشت نامحسوس کجاتشریف دارن
ناشناس
|
Singapore
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
2
39
خدای من چه آدم بی رحمی
اصلن میشه بهش گفت آدم؟؟؟
آیا کسی از این زنان بی پناه حمایت میکند>؟
آقایان و خانم های دلواپس ، چرا الان ابراز دلواپسی نمیکنید؟ اینجا انسان ها پر پر می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
22
اين كه تكليفش مشخص است، حيف اكسيژن كه حرام اين .... شود
ما چه كمكى و چگونه ميتونيم به اين عزيزانمان بكنيم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
17
خجالت اوره واقعا خجالت اور
هم وطن
|
Germany
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
17
17
دوستاي نازنينم هر چي وقاحت بشري بوده، اين آدم كرده حالا فرضو بر اين ميگيريم كه همه چي طبق شنيده هامون بوده باشند. ولي اعدام راه خوبي نيست. اصلن كلمه ي اعدام جالب نيس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
یک انسان تا زمانی زنده بودنش خوبه ک انسان باشه وقتی حیوون بشه از خود حیوون هم خطرناکتر پس مرگش واجبه برای زندگی کردن انسانهاد دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
میشه یه چیز جالب بگی .بخندیم.خودت یک ثانیه اش را میتونی تحمل کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
22
دلتون خوشه ... حتی اگر زنش رو ریز ریز کرده بود اولیای دم یعنی پدر و مادر زن بدبختش باید مابه التفاوت دیه زن ومرد را به پدر و مادر قاتل پرداخت می کردند تا حکم اجرا بشه!!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
2
36
برای رضای خدا وبندگان خدا بدون درنگ اعدام کنید.
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
4
15
اگر چهارتا امثال این رو در ملا عام آتش میکشیدند الان نه دیگه شیشه فروشی دیده میشد و نه معتادی به شیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
4
15
روز مرد!!!!!!!!!!!! مبارک....
پاسخ ها
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
چه ربطی داشت؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
8
چقدر بیرحم می شود آدمی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
19
آنقدر در ذهن جامعه فرو كرده اند كه معتاد مجرم نيست و بيمار است كه قانونگذار هم نمي تواند قانوني براي آنان وضع نمايد. بله درست است معتاد بيمار است ولي بيمار رواني خطرناك. روزگاري بود كه كسي از ترس رفتن به بازپروري و زندان جرئت نمي كرد اعتياد خود را علني كند ولي حالا همه با خيال راحت در جامعه تردد مي كند. بهتر است تست اعتياد و تست روانشناسي براي همه اقشار جامعه اجباري شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
6
9
هميشه افراط و تفريط باعث ميشه كه آدمها اينطوري بازيچه دست شيطان لعين بشوند و حتي به زن و بچه خودشون هم رحم نكنن. براي همين دين مبين اسلام همواره انسانها رو به اعتدال و ميانه روي دعوت و از افراط و تفريط پرهيز داده.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
15
انجمن حمایت از حقوق کودکان کجاست تا از این دو کودک بی گناه دفاع کند برای دفاع از حقوق کودکان افاغنه که خوب آماده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
خدا وکیلی خوب گفتی
الان کجان اون دوستانی که عکس پروفایل هاشون را به اعظم تغییر بدهند هاییی کجاییید؟؟؟ واقعا این سه نفر از آن بچه پشتیبان بیشتری دارند؟؟
چند نفر برای عیادت این سه نفر رفتند؟؟؟
چند نفر برای کمک مادی و معنوی برای این سه عزیز اعلام آمادگی کردند ؟؟؟
چند نفر برای این عزیزان صفحه اینستاگرام ساختند؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
3
23
7000 مامور نامحسوس رسيدگي خواهند كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
6
قابل توجه دوستان
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
12
سلام تورو خدا این سه نفر رو دولت در پناه خودش بگیره بخدا دلم واسه دخترا نابود شد. انها رو رها نکنید یا حداقل به پدرشو ن تحویل ندن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
12
چرا کسی شاکی نیست
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
28
چطور ممکن است با چنین عمل وحشیانه ای با 20 میلیون وثیقه حکم آزادیش صادر شود. لطفا به عمق فاجعه و ظلمی که به سه انسان بیگناه وارد آمده را بیشتر توجه شود و اینکه دلیل اعتیاد و هر عامل دیگری برای معمولی جلوه دادن عمل وحشیانه یک نفر نباید جرمش را موجه تلقی نمود. این وحشی هم باید به همان شیوه ای که خانواده اش را مورد آزار و اذیت قرار داد، قرار گیرد. لطفا به اجرای صحیح قوانین بیشتر توجه شود
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
19
شکنجه دو دختر کاملا بی گناهی که غیر از عروسک بازی از این دنیای زشت و کثیف بزرگترها هیچ چیز نمی دانند باید مجازاتی برابر 20 میلیون وثیقه باشد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
12
اگهفكر كنند خواهر و بچه هاي خودشان هستند
همان اول كاري اين ......ديوانه رو به زنجير مي بستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
16
این یه شیطان پلید است . حتی حیوان هم اینکارو نمی کند........
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
13
تو رو خدا اعدام یا حبسش کنید تا اطرافیانش یه ذره آرامش داشته باشند:-(
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
2
8
اعدام بشه نه اینکه آزاد واقعا متاسفم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
12
20 فقط میلیون وثیقه !!!!؟؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
5
ادمی در عالم خاکی نمیاید بدست....عالمی دیگر بباید ساخت از نو ادمی.... همه چیز در این دنیا پوچ و مسخره است...و عبث است.. ....
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
3
0
این همه آدم موادمصرف می کنندهمه که وحشی وجنایتکارنمیشن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
1
کمترین حکم برای این جانی اعدامه
انشالا که صد بار اعدامش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
2
اعدام یک لحظه است حبس ابد با اعمال شاقه
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
2
این لعنتی باید اعدام بشه دوباره آزادشبشه ادامه می ده به این کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
2
وقتی مواد مخدر جلوش گرفته نشه کاش این هفت هزار نفر واسه مسایل اعتیاد فعالیت می کردند
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
1
2
بوالله حاضرم شوهر نامردش رو بكشم ، از صبح كه عكسهاي بچه ها رو ديدم حالم بد شده ، بخدا قسم جوگير نشدم ، اگه راهي باشه بتونم اين خانواده رو پيدا كنم بلايي سر اون نامرد ميارم و عين كارهاي خودش رو باخودش ميكنم، چون واقعيت اينه كه بالاخره خيلي زود اون ... آزاد ميشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
7
واقعا شرم آوره که به این جانور وحشی مرد گفته بشه
ولی خارج از این ، برای اونی که وثیقه رو تهیه کرده متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
8
بارها گفته ام .باز میگویم .معتاد مثل یک گوجه گندیده درون یک سبد است .اگر به آن مهلت دهیم تمام سبد را فاسد میکند .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
5
2
اگر سیستم درمانی وجود داشته باشد که این خانواده رو مثل روز اول مهربون ودور هم بچینه هنر کرده
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
چیکارشون کنیم؟؟ اتفاقا درس عبرتند و کسی با دیدن اینا ترقیب‌و تشویق‌به مصرف نمیشه!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
2
من خودم شاهد عینی مشابه همچنین موضوعی در یکی از اقوام بودم که از طریق حمایت خانواده و قانون طلاقش را گرفتند و با وجود تهدیدات اولیه طرف بالاخره شرش کنده شد خلاصه در چنین مواقعی اگر مسئله به این جاها کشیده شود بایستی کاملا قاطع برخورد کرد
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
4
متاسفانه اینجور جرایم زیاد شده ، چون جاهایی برای حمایت اززنان وکودکان آسیب دیده نداریم امثال این خانم بااینکه چندباردیگه مورد اذییت وآزارهمسرقرارگرفته بازهم به همون خانه برگشته ،
نازگل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
4
انقدر اشک ریختم برای این زن بیچاره و کودکانش.واقعا حقوق بشر کجاست....خدایا خودت به فریاد کودکان و زنان بی سرپرست وبدسرپرست برس.قلبم واقعا به درد آمده
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
0
باید اعدام شود تا همه از دستش را حت شوند
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
4
چیزی غیر از این انتظار نمیره از این
محمدع ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
2
8
این مصیبتها فقط مرتبط به معتادین نیست/بلکه عدم تساوی حقوق زنان و مردان و مخصوصا حق طلاق بین زن و مرد ومشکل فرهنگی در ساختار خانوادگی جامعه است.هر مردی فکر کند که شاید دختری دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
5
خیلی ناراحت شدم واقعا این مردراباید ......
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
6
پس این دلواپسان و هفت هزار گشت نامحسوس کجا بودن
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
10
این فقط یه گوشه از ازار و اذیتی هست که زنان بی پناه جامعه می بینند................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
24
1
حق با شوهر این خانومه.شوهر اگه گفت بمیر باید بمیره . زن گرفته صاحبشه.بچه ها هم مال خودشن ، خودش بهتر میدونه چیکار کنه!!!
دیگه شما هم شورشو درآوردین با این خبرهاتون.
پاسخ ها
ناشناس تر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
تو انسانیت سرت می شه هیچ روحی اسیر هیچ کس نیست هیچ کس مالک هیچ روحی در هیچ بدنی نیست فقط خدا مالک است تو چی می فهمی که نظر می دی.
صدای عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
میخوام بدونم اگه اون زن و بچه خواهر و مادر خودت بودن بازم این حرفو میزدی!! متاسفم برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
داداشایی که پاسخ دادین به این نظر به علامت تعجب آخرش دقت بفرمایین. منظور ایشون نقد این موضوع هست نه موافقت .
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
تو دیگه ......این وسط ".. نگو
مریم
| Germany |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
این حرفها رو میزنی لطفا خودت رو به یک روانپزشک نشون بده واقعا متاسف
سها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
خواسته طعنه بزنه .... کدوم حیوونی واقعا یه همچین طرز فکری داره؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
6
واقعا اسفناکه خدا انشاالله کمکشون کنه
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
5
1
ای بابا عیب نداره اینا دیگه عادی ست
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
5
واقعا مجازات این موجود ... اینه؟
صدای عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
3
7
فقط اعدام. اون هم از نوع تیکه تیکه شدن یا سوزانده شدن. یه کار دیگه هم میشه کرد بندازنش جلوی داعش ..
ناشناس
|
Japan
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
9
به نظرم اون کسی که حاضر شده براین موجود وثیقه بزاره خودش هم از همین دسته است حیف نام انسان که روی چنین موجوداتی گذاشته شود.
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
7
این هارو ببرید بریزید تویه جزیره دورافتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
3
2
دوستانی که میگن اعدام . همینجوری ما گیر .............
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
9
این هارو ببرید بریزید تویه جزیره دورافتاده آین طور آدم های پست لیاقت زن وبچه ندارن لطفا اسم حیوان براشون بکار نبرید چون اون دنیا حیوانات شاکی میشن میگن ما برای روزی شکار می کردیم که گرسنه نباشیم شکنجه ندادیم حالافردایه برچسب روانی روش میزنن ازاد میشه. خوب شد شیشه اومد پشت سرش قایم بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
5
آخه اگه این جور ... را اعدام کنند.نسل این گونه از ... منقرض شده و محیط زیست دچار مشکل می‌شود.لطفا درک کنید.ما به مردان خون آشام نیاز داریم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
4
باسلام یه نفر بعنوان رابط پیداشه شماره حساب بده و کمک های مردمی واسه این بندگان مظلوم خداجمع کنه واقعا حالم گرفته شد بخدا قسم اگه این جانور رو آزادش کنن باید به عدالت ... شک کنید
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
2
این اتفاق ممکنه برای هرکدوم از ما بیفته
وقتی قانونی وجود نداره برای حمایت از چنین زنانی....
خدایا خودت رحم کن
سمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
2
قتل و تجاوز به كودكان و ازار جنسي وغيره شرم دارم بگم من يك .......
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
4
با این وحشیا باید مث خودشون رفتار کرد تا عبرت سایرین شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
5
حبس ابد کمترین مجازات برای این روانی هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
3
بله ...... در وحشیانه بودن این کار شکی نیست......
اما چرا این اتفاقات زیاد شده؟؟
ریشه این بی اخلاقی ها و بی صبری ها و بی رحمی ها چیست؟
این صفات زشت غیر انسانی به چه علت در جامعه در حال گسترشه؟

اینها سئوالاتی است که باید قبل از رسیدگی به این جنایت به آنها پاسخ داد.
دلقک
|
Germany
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
2
3
ببینید اعدام و این ها همه اش چرت و پرت هست.یکی از فامیل های ما رفت زن بدبختش رو با چاقو ریز ریز کرد فرستاد گوشه ی قبرستون. به بچه هاش گفت باید دیه ی باباشون رو بدن تا اعدامش کنن.خاک بر سرمون واقعا.خاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
5
2
فقط حجاب زن رعایت بشه اینا ایشالا ختم به خیر میشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
4
شل بودن قانون فاجعه آفرین است.
پاسخ ها
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
شل بودن یعنی چی؟دیگه ازاعدام سفت ترداریم؟
وقتی طبق آمارتعداد اعدام ها نسبت به سال های دهه هفتاد بیشتر میشه یعنی جرم وخشونت بیشترشده که بیشتراعدام می کنن
پس اعدام تاثیری درپیشگیری ازوقوع جرم نداره
(لطفا با گذاشتن نظر بنده منو شرمنده کنید)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
1
کاش بکشنش به جای اینکه ازادش کنن تا بازم تهدید برای جامعه باشه
واقعا مستحق اعدامه
با داع ش هیچ فرقی نداره
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
4
خواهش میکنم فقط دو روز شوهرش بدید دست من تا حق خانوادش بدم دستش یا فقط یه نشون ازش بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
3
کدوم دیوانه ای جرینه نقدی اونم این مبلغ رو تعیین کرده اگر شوهر دختر خودشم بود همین حکم رو میداد این ادم جنایت کار جنگی و ساواک روهم روسفید کرده اونوقت بیست میلیون جریمه نقدی یعنی چی این قاتل هم بدتره یه لحظه نکشته راحتشون کنه این بچه ها با این ضربه تا عمر دارن خوب نمیشن زنه هم که دیگه تمومه ادم یه اتفاقدکوچیکو تا عمر داره نمیتونه هضم کنه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
3
3
مقصر زنان هم هستند که این ظلم ها را تا اینجا تحمل میکنند. وقتی همسری از حالت عادی زندگی خارج شد دیگه زندگی کردن با اون و تحمل شرایط معنی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
3
خدا میدونه تو اون ۲۱روز چ ها کشیدند اون طفلیا. هیچی جز سکوتی ک بلندتر از فریاد باشه ندارم که بگم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
2
5
وقتی همه حقا رو به مردا میده بایدم فردا پس فردا آزاد شه بیفته به جونشون دوباره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
3
اعداممممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
4
همه مشکلات ریشه در اعتیاد داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
3
اين ازهمون دسته مفتخورانيه كه ... يارانه خانوادشودودكنه!!!
اریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
4
این طور شکنجه ها فقط از گروه داعش بر میاد ...این حقش اعدامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
2
مسخره است ....
محمد رضا عاشوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
1
با این قبیل افراد ... صفت باید مثل خودشان بر خورد کرد و لا غیر
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
3
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
1
فقط مواظبند که پا از دایره محدودی که دورش کشیده اند بیرون نگذارد .خدارو شکر دختر ندارم
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
6
سلام انجمن حمایت از حیوانات داریم اما انجمن حمایت از زنان نداریم.امثال این خانم که آزار جسمی دیدند و هزاران نفر زن دیگه که هر روز ازار روحی می بینند در جامعه هستند که باعث میشه جامعه به سوی بدبختی و ناامنی سوق داده بشه. این مرد فقط این خانم رو شکنجه جسمی و رحی نداده تمام زنان و مردان جامعه رو اگر با دیدی باز نگاه کنید آزار داده پس نیازمند یک حرکت اساسی برای دفاع از حقوق زن هستیم .
بيتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
7
اميدوارم ي روزي زناي ايراني از شر مرداي بد نجات پيدا کنن
پاسخ ها
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
حق شما (اگه زن هستید اینو نمی دونم)همون مردآمریکاییه که ده سال!!!!!!!!!ده سال زنشو توی خونه حبس کرده بود.اخبارو یادمه فکرکنم ایالت یوتا بود
سانی
|
United States of America
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
0
اول شکنجه های سنگينش کنن بعد که کلی زجر کشید اعدام فقط...
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
1
0
اشد مجازات براي اين نامرد بازهم كم است اگر لحظه اي به صورت زن نگون بخت بنگريد پي به عمق جنايت خواهيد برد
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
7
1
خلا قانونی در مورد حقوق زنان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منظورتون از این حرف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شک ندارم این جمله رو یه زن نوشته
اگر یه سری به دادگاه ها بزنین متوجه خواهید شد که همیشه حق به زنان داده میشه و در قانون هیچ وظیفه ای برای زن و هیچ حقی برای مرد پیشبینی نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
این یک بیمار روانی اسکیزوفرن بوده. باید در بیمارستان روانی بستری گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
این یک بیمار روانی اسکیزوفرن بوده. باید در بیمارستان روانی بستری گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
1
کاش برادربمیره همه راحت بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
1
وحشتناکه به خدا.
رضا
|
Germany
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
2
آخرش دیوانه خواهم شد ؟؟؟؟؟
رضا
|
Germany
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
2
آخرش دیوانه خواهم شد نمیدانم چرا؟؟؟؟؟
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
من مطمئنم که اعظم می تونسته به تنهایی فرار کنه ولی ازترس جون بچه‌هاش و به خاطر حفظ اونها نتونسته خودشو نجات بده.مادر لحظه لحظه ی زندگیت مبارک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
1
4
خواهش میکنم مسئولین توجه بیشتری به حقوق این زنان بی پناه بکنن ...بایدحبس ابد بهش بدن ....
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
1
بنظر من باید قوانین خیلی بهتری برای افراد معتاد و حمایت از خانواده در جامعه ما گذاشته شود که کمک به بهبودی وضع و حال کسانی که در خانواده خود معتاد دارن بشه و انشالله از این نوع اتفاقات نیفته
مایک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
6
2
این جور اتفاق ها فقط بهانه دست فمینیستهای وطن فروش ومردستیز مثل شادی صدر می ده که طبق معمول بیان راجع به حقوق زنها سخنرانی کنن.حق این آدم اعدامه که خودشم ازاین اعتیادش راحت بشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
خدایا بحق فاطمه زهرا س که ولادتش نزدیکه قسمت میدم ریشه اینجور آدمارو خشک بفرما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
6
اونوقت بعضی از آقایون میگن چرا زنها میرن سر کار؟اگه این بنده ی خدا از خودش درآمد داشت زودتر از اینها دست بچه هاشو میگرفت میرفت و دیگه چنین فاجعه ای رخ نمیداد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
این آدم خودش مشکل جدی روانی داشته .بایستی درمان میشد.سوال این است آیا نمی شه یک مرکز درمانی رایگان برای اینگونه افراد که تعدادشان هم کم نیست تاسیس کند تا شاهد اینگونه فجایع در
جامعه نباشیم.
آیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
خدایا مارو ببخش که از همنوعامون بی خبریم شاید خیلی های دیگه باشن که این شرایط رو داشته باشن .خدایا به مادر و دختراش صبر بده .واین جنایتکار باید به اشد مجازات محکوم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
2
3
اگه بدنش دست من زنده زنده اتیشش میزنم
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
2
ماخیلی بدبخت ترازاین حرفاهستیم ماهرروزازاین ادمافراوان میبینیم اما کاش یکی مرحم دردباشه
اعدام برای این پست فطرت خیلی کمه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
خلاء قانونی چی.!!!!!این ... باید با چاقو تکه تکه کرد
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
واقعا نمیدونم چی بگم
خیلی ناراحت شدم
ناراحتی من چه فایده داره
متاسفممممممممممم
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
تورو خدا من رو جلاد اين پرونده كنيد وبگذاريد خودم براشون حكم تعيين كنم.
مریم
|
Germany
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
1
به نظر من فقط باید اعدام بشه اون با چاقو تکه تکه اش کنن
ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
1
1
چه اشکال داره ان مرد هم همین شکنجه ها ببینه رو خودش ازمایش کنند ببینه شکنجه تلخ یا شیرینه
ناشناس
|
France
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
1
1
چه اشکال داره ان مرد هم همین شکنجه ها ببینه رو خودش ازمایش کنند ببینه شکنجه تلخ یا شیرینه یا یه کار را میشه روش ازمایش کرد طرف را برهنه کنار رود خانه پراز پشه ببندند
گیتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
3
امیدوارم تمام مشکلات روانی جامعه به اعتیادنسبت داده نشود وبادقت بیشتربررسی گرددخیلی اززنان بخاطرعدم حمایت اجتماعی بخصوص ازطرف دولت زندگی ومشکلات بیشمارزناشویی روتحمل میکنن ودم نمی زنندجای تاسف داردامیدوارم روزی برسدکه شایدهیچی ظلمی نباشیم بخصوص درحق افرادبی کناه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
3
خداوند خودش اینجور افراد را مجازات کند،متاسفانه تا وقتی که بعضی قضات کوته فكر که با هر نوع خشونت مردان حق را به مرد میدهند تا به خیال خام خود کانون گرم خانواده را حفظ کنند شاهد چنین صحنه هایی به وفور هستیم حال اینها خوش شانس بودند که کسی به پلیس زنگ زده وپلیس شهر ومنطقه هم پیگیری کرده .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
1
به نظر من چنین پدری رو باید کشت و بهش اجازه زندگی نباید داد
Chaos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
1
اعدام برای همچین موجودات پستی کمه! اول باید همه کارایی که با زن و پچش کرده باهاش بکنن، بعدش ذره ذره اعضای بدنشو جدا کنن بدن خودش بخوره! دیگه اعدامم لازم نیست! البته اگه این کارا رو تو یه دیگ در حال جوشیدن انجام بدن جالبتره.
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
چقدر خوشحال میشم که بشنوم این جانی اعدام شده.....یا اینکه قصاصش اینگونه باشد که داخل همان صندوق گذاشته و سوزانده شود...............!!!!!!
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
1
سلام
واقعا برای انسانیت باید گریست ,چطور می شه یه انسان ,انسان دیگه را شکنجه بده ,زن را ,و بدتر بچه ها را ...
اما باید یاداور بشیم راه نجات از دست این ادمها اعدام کردنشون نیست ,و ما اصلا نباید چنین جملاتی به زبون بیاریم ,چون ما هم در اشتباه بزرگ جامعه که خشونت هست سهیم می شیم ,فقط باید خواستار محاکمه باشیم ,همین .
من می خوام این فرد را محاکمه کنن تا کمی از درد و رنج این خانواده کاسته بشه و احساس بی پناهی نکنن .
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
2
.ٔمن به جای نظر دادن یه سوال دارم؟!
که چطور و چرا به راحتی مواد بین جوونا مثل آب نبات و تنقلات پیدا میشه؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
اعدامش کنید کم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
1
یعنی واقعا با 20 تومن وثیقه ازادمیشه این جانی و دوباره شیشه و توهم و اذیت ازار فجیع / سنگ سوراخ میشه با شنیدن و دیدن این ماجراها *
آقا مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
همه چی فقط برای آدم پولدارهاست نه برای ما .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
1
اگه اعظم و بچه هاش این جانی ببخشن اگه ستایش ها قاتلانشون رو ببخشن من هیچ وقت نمیبخشمشون به خاطر جریحه دار شدن احساساتم به خاطر عذابی که تو این چندروز کشیدم به خاطر شکی که به جونم انداختن شک به همه چی به عدالت ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
نمیدونم چی باید بنویسم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
1
0
21 روز باید شکنجه ببینه .دست و پاهاش بسوزه خبرش همه جا پخش بشه تا درس عبرتی برا دیگر مردهای زن آزار و کودک آزار باشه بعد هم اعدام تا کابوس خانوادش تموم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
به نظر من اکثر جوانهای این کشور باید روان کاوی شوند . و امثال این مردهای روانی را در تمام عمر در بازداشتگاه دولت نگهداری کند تحت نظر قانون کار کنند و شکمشان را سیر کنند هیجوقت به انان اجازه وارد اجتماع شدن را به انان ندهند تا زنان اجتماع از خطر اسیب چنین افرادی در امان باشندچون انسانی که خدا به او جان داده ما نباید راضی شویم جان او را بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
فکر میکنی چند نفر تو ایران سالمند.
من مست و تو دیوانه...ما را که برد خانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
از قوهقضاییه خواهش میکنم بداد این بیماران اجتماع برسید با کشتن تغییری ایجاد نمیشه بفکر درمانشان باشید
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
کجاس انجمن حمایت اززنان وکودکان
اگه یه سگ رومیزدن تحص میکردن واعتصاب
سه تاآدم وشکنجه کردن جیکشون دردمیاد!!
یعنی ارزش سگ روهم ندارن که برای آزارسگ پارچه مینوشتن وتحصن میکردن
هادی
|
United States of America
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
واقعا جای تاسفه همچین جنایات دردناکی رو وسیله ای برای منافع حزبی خود کنید حقیقتا شما ازین آدم پست تر هستید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
0
مرد حق داره زنشو شکنجه بده ولی اینجوریشو ندیدم
پاسخ ها
سنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
مرد حق داره زنشو شکنجه بده؟؟؟
تو انسانی؟حتی حیواناتم با هم اینجوری نمیکنن...
ننگ بر شما ها چه مرد چه زن با این طرز فکر...
خدا تک تکتونو از زمین محو کنه....
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
1
ماشالله ماشالله تو هر محله ای چارتا قاچاق فروش هست که عین خان دارن مواد فروشی میکنن هیچ کس هم باهاشون کاری نداره.
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
خدا لعنتــــــش کنه.
صدبار اعدام کمه واسش.باید سنگسارش کنه این عوضیرو
نوری
|
Germany
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
به نظرمنم باید این حیوون وحشی رو تکه تکه کنن . هر بلایی سر خانواده اش آورده سرش بیارن
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
نهههههههههههه
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
ای وای من
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
باورم نمیشه
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
کارهای این موجود از سرحد انسانیت رد شده وبه اعمال زشت شیطانی تبدیل شده و چه براثر مواد بوده وچه نه که البته اگر هر معتادی اینطور بود که واویلابود باید اعدام گردد چون این موجودات خطرشان از یک جیوان درنده در شهر بیشتر است.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
0
باید شوهرش را سنگسار کرد در عموم مردم تا درس عبرت شود برای بقیه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
این مرد را باید در همان صندوق قرار داد و داغ کرد همان شکنجه های که برای همسر و دخترانش انجام داده برای خودش هم تکرار کرد
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
باید اعدام شه تا درس عبرتی برای حیوانهای زن ازار و کودک ازار بشه
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
باید اعدام شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
1
یعنی یه نفر پیدا نمیشد بعد از سومین بار که این زن پزشک قانونی میره به فریادش برسه عجب مملکتی!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
1
با خوندن این مطلب قلبم درد گرفت بعد از 20 سال زندگی مشترک همسرم حتی به شوخی هم نشد روی من دست درازی کند . من اگر جای آن زن بودم امکان نداشت از همان اوایل با چنین مرد وحشی زندگی کنم تعجب میکنم . ما از داعش میگوییم در حالی که ما در کشور خودم شاهد زنان و فرزندان بیگناه هستیم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
3
اینا آخرش حق رو میدن به مرد .حتی اگه طرف زن هم باشن آخرش مرده به سزایی کارش نمیرسه همش هم به خاطر ابروی زن هست که بیچاره باید خفه بشه .قانون برای مهریه که مردها زندان نرن کاری کردن ولی برای زن نه... وای به حال زنی که توی این جامعه بی کس و کار باشه و بی پول....مگر خدا به دادشون برسه و خانمها خودشون هم باید هوشیار باشند
اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
دربیمار بودن وروانی خطرناک بودن این مرد شکی نیست وحتما میبایست تحت نظر باشه بعدازآزادی درجایی مثل تیمارستان یا بهزیستی وگرنه صدرصد پس ازآزادی با انگیزه انتقام فاجعه می آفرینه
المحمراوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
برادرش در مقابل حرف‌های من نه اینکه کاری نکرد بلکه گفت فرض کنید من مرده‌ام

اميدوارم حرفام بت برسه اگه من مجری قانون بودم اول تو رو مجازات میکردم چون حق برادری رو ادا نکردی بی غیرت
دوم شوهره رو زنده به گور میکردم
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
0
شاید زن خیانتی کرده وبچه هایش طرف مادر رو می گرفتند که این بلا سرشون امده
آرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
1
0
این دیوانه زنجیری رو باید تیکه تیکه کرد اول دست و پاشو برید بعد از یک روز چشماشو دراورد بعد سیخ داغ به پهلوش بزننو اگه هنوز نمرده بود سنگسارشم بکنن
abolfazl
|
Germany
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
من ک فقط چن خط اولش رو خوندم بعد رفتم رو عکسا
ولی هر کاری هم ک ی نفر بکنه هیچ وقت همچین مجازاتی نداره
شاید ی سریا اینا رو ربط بدن ب اعتیاد مرده
ولی علاوه بر اعتیاد ی فرهنگ غلط و اشتباه هم پشت این قضیه هست
ک هنوز خیلیا بر اساس اون حتی ناخواسته دارن بچه هاشون رو تربیت میکنن
این یارو هم چند سال حبس با ی جریمه چند میلیونی بیشتر براش نمیبُرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
خیلی ناراحت کننده است قلب آدم به درد میاد ولی اگر این زن دختر ضعیفی نبود شاید خودش راه خودش رو پیدا میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
این آدم مزخرفترین وکثیفترین آدمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
1
باید وثیقه اش را 20میلیارد میدادند تا 20میلیون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
1
خدایا تو رو به بزرگیت قسم مواظب زن و بچه هایی مثل اینا باش دلم به درد اومد
ای وای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
واقعاتاسف اوره متاسفم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
اگه این مرددست من بیوفته دوست دارم شکنجه ای ب سرش بیارم که همه ازداعش ب خوبی یادکنن.
پریچهر صدفیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
باید شوهر اعظم را چهار ماه به مرکز ترک اعتیاد برد و بعد ش باید به این شوهر اعظم هر روز هشت تا قرص اعصاب و روان بدهند و بایدهر شب شوهر اعظم را چهار تا قرص لورازپام بدهند
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
1
باید این مرد رو زنده زنده توی آتیش سوزوند.... خدا لعنتش کنه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین