کد خبر: ۳۶۳۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

سیمئونه: من توپ را به زمین پرتاب نکردم

سرمربی اتلتیکومادرید در مورد اخراجش از زمین اعلام کرد او توپ را به زمین بازی پرتاب نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اتلتیکومادرید شنبه در هفته‌ سی و پنجم لالیگا با یک گل مهمانش مالاگا را شکست داد. تک گل یک بازی توسط آنخل کورئا به ثمر رسید.

دیگو پابلو سیمئونه در این بازی اخراج شد و در نیمه دوم از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود. سرمربی اتلتیکو در این باره گفت: داور تصمیم درست را گرفت تا به قانون عمل کند. کاری را که باید انجام می داد را انجام داد. من توپ را وارد زمین نکردم. پسر بچه‌ای که کنار ما بود این کار را کرد.

داور بازی به خاطر اینکه تصور می‌کرد سیمئونه توپ دیگری را در جریان بازی به داخل زمین انداخته است، او را از زمین اخراج کرد.

او در مورد بازی اظها‌ر کرد: چینش تیم در نیمه نخست خوب نبود تا دقیقه 25 بازیکنان به صورت انفرادی بازی می‌کردند که باعث دستپاچگی آنان شد و نتوانستند به خوبی حمله کنند. پس از دقیقه 25 بهتر شدیم و در نیمه دوم با حضور کورئا بازی تیم کاملا تغییر یافت و ما را به پیروزی در لحظه خیلی مهم نزدیک کرد. این روند را تا پایان بازی حفظ کردیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، سرمربی آرژانتینی درباره کورئا گفت: زمانی که به بازی می‌آید، تیم تغییر قابل توجهی پیدا می‌کند. می‌تواند در مناطق مختلفی بازی کند. تیم را متحول کند باید زمان حضورش در نزدیک اصلی را بهبود بخشد. دیشب بیشتر از 15 دقیقه بازی کرد و از آن بهره برد.

سیمئونه در پایان در مورد پیروزی یک بر صفر گفت: با این نتیجه‌ احساس راحتی نمی‌کنیم. اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم خیالم راحت‌تر می‌شد. نتیجه‌ یک بر صفر مطمئن نیست اما می دانیم چگونه در این شرایط بازی کنیم و آن را نشان دادیم. هدفمان ایجاد فاصله بیشتر است تا راحت‌تر به کار خود ادامه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین