کد خبر: ۳۶۳۲۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

خشم سعودی‌ها از احترام به اولادی+عکس

بازیکنان تیم النصر عربستان به خاطر یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مهرداد اولادی در دیدار مقابل ذوب آهن مورد بازجویی قرار می گیرند!
آفتاب‌‌نیوز :
بنا بر اعلام سایت "اخبار السعودیه" بازیکنان تیم النصر عربستان به خاطر یک دقیقه سکوت در دیدار با ذوب آهن ایران در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به احترام درگذشت مهرداد اولادی بازیکن جوان ایرانی در شبکه های اجتماعی با حملات و توهین های شدید مردم کشور خود قرار گرفتند و بنا بر ادعای سعودی ها از آنجا که این حرکت بر خلاف قوانین شریعت اسلامی بوده است بازیکنان در این خصوص مورد بازخواست قرار گرفته اند.

بنا بر این گزارش در سایت سعودی مهرداد اولادی بازیکن ایرانی در سن 31 سالگی به علت ایست قلبی درگذشت که که این اتفاق برای بازیکن سابق تیم های پرسپولیس، استقلال، نفت و ملوان ایران و الشباب امارات با تسلیت AFC را به همراه داشت و بازیکنان ذوب آهن نیز با بازوبند مشکی وارد میدان شدند، با این حال یک دقیقه سکوت ابتدای دیدار با موجی از خشم سعودی ها همراه بوده است.

به گزارش ورزش سه، نکته جالب این جاست که یک دقیقه سکوت در بازی ذوب آهن با النصر عربستان در مسقط برای مرگ یکی از کارمندان کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته شده بود و سعودی ها در این خصوص هم دچار اشتباه شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
3
20
حسادت و عقده نسبت به ایرانیها دق مرگ شان کرده
شدهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
3
10
به نفع هیچ کس نیست نفت دراتش نریزید به این تنش ها پایان دهید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین