کد خبر: ۳۶۳۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
جدیدترین آرای کمیته انضباطی اعلام شد

جریمه نقدی سرخابی‌ها و محرومیت تماشاگران استقلال اهواز تا اطلاع ثانوی

در آرای جدید کمیته انضباطی جریمه و محرومیت‌های مختلفی برای تیم های لیگ برتری اعمال شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای خود را درباره تیم های مختلف لیگ برتری صادر کرد.

محرومیت برای تماشاگران استقلال اهواز

کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش دیدار دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران در هفته 27 لیگ برتر، تماشاگران استقلال اهواز را با صدور قرار دستور موقت تا رسیدگی کامل به پرونده از حضور در ورزشگاه‌ها در تمامی مسابقات داخلی و تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

جریمه نقدی برای پرسپولیس و ملوان بندر انزلی

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران روز 21 فروردین برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی همچون فحاشی و پرتاب بطری به داور و بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. تیم ملوان به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم ملوان به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری به 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم پرسپولیس نیز به خاطر فحاشی تماشاگران به تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مازیار زارع، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی به خاطر رفتار زننده و اعتراض به داور که سبب تحریک تماشاگران شد، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اعلام رای داربی

پس از برگزاری داربی 82 در ورزشگاه آزادی و تخلفاتی که از سوی تماشاگران دو تیم صورت گرفت کمیته انضباطی رای خود را در این باره صادر کرد.

تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب نارنجک از سوی هوادارانش به 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین این تیم به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم استقلال تهران به دلیل پرتاب نارنجک و اشیا توسط تماشاگرانش به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این تیم نیز به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری از سوی داور بازی، باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه 100 میلیونی برای استقلال خوزستان

مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران در هفته 26 برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مربی تیم مقابل رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه نقدی برای مربی گسترش فولاد تبریز

رقابت تیم‌های گسترش فولاد تبریز و راه آهن در هفته 25 لیگ برتر برگزار شد و از سوی عادل باباپور، مربی تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده و اهانت به داور و تهدید وی و همچنین توهین به نماینده سازمان لیگ صورت گرفت. وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای استقلال تهران

تیم استقلال تهران به خاطر تخلف تماشاگرانش در دیدار مقابل سپاهان اصفهان به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 200 میلیونی برای تراکتورسازی تبریز

مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و صبای قم در هفته 26 برگزار شد. تماشاگران تیم تراکتورسازی در این دیدار فحاشی به بازیکن تیم حریف کرده که کمیته انضباطی طبق ماده 79 این تیم را به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه 70 میلیونی برای تیم سیاه جامگان

کمیته انضباطی به دلیل تخلف تماشاگران تیم سیاه جامگان مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته 25 لیگ برتر، تیم سیاه جامگان را به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم فولاد خوزستان 50 میلیون ریال جریمه شد

به خاطر پرتاب ترقه از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان مقابل تیم ملوان بندر انزلی در هفته 26 لیگ برتر، تیم فولاد خوزستان به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
با اون همه اتفاق در انزلی این جریمه برای تیم ملوان واقعا شبیه جوکه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین