کد خبر: ۳۶۳۹۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

محرومیت سیمئونه تا آخر فصل

سیمئونه تا آخر فصل از نشستن روی نیمکت اتلتیکو مادرید محروم شد و نمی‌تواند تیمش را در رقابت‌های حساس لالیگا اسپانیا همراهی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید که به انجام کارهای خشن معروف است در بازی گذشته اتلتیکو در لالیگا هنگامی که یکی از بازیکنان مالاگا قصد داشت از کنار زمین نفوذ کند به توپ جمع کن گفت که یک توپ جلوی این بازیکن بیندازد تا برای او مزاحمت ایجاد کند. این حرکت به شدت از سوی اتحادیه فوتبال اسپانیا و کمیته انضباطی این کشور محکوم شد.

هرچند او بعد از این صحنه از کمک داور کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد، عنوان کرد اخراجش عادلانه بوده و هیچ اعتراضی هم به این رای نکرد.

اتحادیه فوتبال اسپانیا اعلام کرد سیمئونه در سه هفته پایانی لالیگا حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد. این می‌تواند ضربه بزرگی به اتلتیکو در راه مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه ال‌موندو دیپورتیوو، اتلتیکو مادرید هم‌امتیاز با بارسلونا در رده نخست جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این تیم با 82 امتیاز بالاتر از رئال مادرید 81 امتیاز در رده دوم قرار گرفته که به دلیل بازی رودررو با بارسلونا بوده است. آن‌ها این هفته بازی نسبتا آسان برابر رائو وایکانو دارند. این در حالی است که رئال و بارسلونا بازی‌های نسبتا سختی خواهند داشت.

رئال در خانه سوسیداد به میدان می‌رود جایی که آن‌جا بارسلونا شکست خورده و آبی اناری‌ها نیز در خانه بتیس به میدان خواهند رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین