کد خبر: ۳۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

مدیر برنامه‌های مورینیو در منچستر

با وجود آنکه سرمربی هلندی شیاطین سرخ اصرار دارد که فصل آینده هم مربی این تیم است اما رسانه‌های انگلیسی از حضور مدیر برنامه های مورینیو در شهر منچستر خبر دادند و اعلام کردند که آقای خاص در آستانه بستن قرارداد با منچستریونایتد است.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرهای زیادی درباره انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی فصل بعد شیاطین سرخ به گوش می‌رسد، با این حال تاکنون نه باشگاه منچستر یونایتد و نه خود مورینیو چنین خبری را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

روزنامه سان انگلیس از حضور خورخه مندس مدیر برنامه‌های مورینیو در شهر منچستر خبر داد و اعلام کرد که مورینیو در آستانه عقد قرارداد با شیاطین سرخ است و به زودی خبر پیوستن این مربی بزرگ به تیم بزرگ شهر منچستر رسانه‌ای خواهد شد.

روزنامه سان در ادامه خبر خود نوشت که سران یونایتد 300 میلیون پوند را برای خریدهای مورد نظر مورینیو اختصاص داده‌اند و این مربی پرتغالی با این مبلغ نجومی می‌تواند هر بازیکنی را که دوست دارد جذب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه سان انگلیس، یکی از بازیکنانی که در صورت پیوستن مورینیو به شیاطین سرخ جذب خواهد شد رناتو سانچس پدیده باشگاه بنفیکا است که مشتریان زیادی پیدا کرده است اما با توجه به آنکه مدیر برنامه‌های او مندس است طبیعی است که به شیاطین سرخ نزدیک باشد.

با وجود آنکه شایعه‌های زیادی درباره انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی فصل بعد یونایتد به گوش می رسد اما لوئیس فان خال همچنان اصرار دارد که او مربی یونایتد برای فصل بعد است و کسی جایگزین او نخواهد شد اما این چیزی نیست که هواداران این تیم پرطرفدار انگلیسی می‌خواهند چرا که سرمربی هلندی آنها در دو فصلی که به او فرصت داده شده است نتوانسته انتظارات را با وجود خریدهای نجومی که داشته برآورده کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین