کد خبر: ۳۶۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
حملات ارتش سوریه علیه داعش و النصرة

کشف محموله بمب‌های اسرائیلی

در حملات ارتش سوریه علیه مواضع داعش تعداد زیادی از اعضای این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
یگان‌های مختلف ارتش سوریه توانستند روز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در حومه حماه و ادلب انجام دهند.

یک منبع نظامی عنوان کرد که یگان وابسته به ارتش سوریه توانست در عملیاتی متمایز مواضع وابسته به جبهه النصره در غرب روستای اربعین واقع در حومه شمال غرب حماه را مورد هدف قرار دهد که در جریان آن هشت عنصر تروریستی کشته شدند.

این منبع در ادامه افزود: یگان‌های ارتش با هماهنگی گروه‌های مردمی با گروه‌های تروریستی درگیر شده و در جریان آن تعدادی از این تروریست‌ها کشته و تجهیزات نظامی آنها از بین رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت خبری العهد، همچنین به دنبال درگیری به وجود آمده میان نیروهای ارتش سوریه و گروهی که قصد داشتند به ایست بازرسی ارتش در روستای الجفره واقع در جنوب شرق دیرالزور حمله کنند تعدادی از نیروهای گروه تروریستی داعش کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه همچنین با حمله به مواضع نیروهای داعش در منطقه شرق فرودگاه دیرالزور تعدادی از نیروهای این گروه‌ تروریستی را به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای از کشف و مصادره یک خودروی حامل بمب‌های اسرائیلی در حومه غربی سویدا خبر داد.

نیروهای سوری با کمین در مسیر این محموله آن را کشف و ضبط کردند و متوجه شدند که قرار بود این محموله به دست گروه تروریستی داعش برسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین