کد خبر: ۳۶۴۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مشتريان را صاحبان اصلی بانک می‌دانيم

مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان فارس ضمن دیدار با فعالان اقتصادي خدمت رسانی حداکثری به احاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 اسماعيل لـله گاني مدیر عامل این بانک، در ديدار با جمع كثيري از فعالان اقتصادي آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانك گفت: مشتریان به عنوان ارزشمند ترین دارایی و صاحبان اصلي بانك هستند و در این رابطه بانک برنامه و سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان بکار گرفته شود. 

لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: بسته اعتباري اين بانك در سال٩٥ با رويكرد اقتصاد مقاومتي و توجه به بخش واقعي اقتصاد كه همانا توليد و اشتغال است تدوين و به شعب اعلام شده است. 

لـله گانی اضافه کرد: اين بانك در جهت رونق بخشي به بخش هاي مختلف توليدي از سال گذشته نسبت به فعال سازي واحدهاي مشاوره مالي و حمايت از توليد اقدام نموده است كه اين واحدهاي آمادگي دارند تا در كنار خدمات متنوع بانكي خدمات مشاوره اي را نيز به فعالان اقتصادي ارايه دهند. 
وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیر ساختهای فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده نمایند و از این طریق هزینه های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه های زمان برای مشتریان کاهش یابد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره توانمندي و قابليت هاي اين بانك در بخش هاي مختلف اضافه کرد: بانك صادرات ايران داراي قابليت و توانمندي هاي گسترده اي در حوزه هاي مختلف از جمله گستردگي شعب در داخل و خارج از كشور، بسترهاي الكترونيكي و ... است.  

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،وي افزود: با بسترسازي هاي مطلوبي كه در سال گذشته صورت گرفته ضمن ارتقاي كمي و كيفي خدمات كليه واحدها و شعب بانك مهياي ارايه مطلوب ترين خدمات به هموطنان هستند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین