کد خبر: ۳۶۴۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

کلوپ: تنها به ویارئال فکر می‌کنیم نه دیدار فینال

سرمربی لیورپول پیش از دیدار تیمش برابر ویارئال عنوان کرد توجهی به دیدار فینال ندارد و تنها تمرکز او روی بازی با ویارئال است.
آفتاب‌‌نیوز :
 لیورپول امشب در دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا برابر ویارئال در اسپانیا به میدان می‌رود تا دیدار رفت خود را برابر این تیم اسپانیایی برگزار کرده باشد. آنها در مرحله قبل موفق شدند دورتموند را در دیداری دراماتیک شکست دهند و به این مرحله برسند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از دیدار تیمش برابر ویارئال گفت: مدت‌ها منتظر این لحظه بودیم و بازیکنان این خودباوری را دارند که در مرحله نیمه نهایی هستند. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و برنامه ریزی خوبی برای این دیدار داشتیم. وقتی هنوز یک دقیقه هم از بازی نیمه نهایی لیگ اروپا را انجام نداده‌ایم و نمی‌دانیم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت، چطور می‌توانیم رؤیای قهرمانی در این رقابت‌ها و کسب سهیمه لیگ قهرمانان را در سر داشته باشیم؟ ویارئال بی‌دلیل به این مرحله نرسیده و تیم واقعاً قدرتمندی است. امیدوارم وقتی به مصاف آنها می‌رویم همه به این موضوع واقف باشند که ویارئال حریف دست و پا بسته‌ای نیست. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در مرحله قبل نیز به خوبی ارزش‌های خودشان را نشان دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت یوفا،سرمربی لیورپول در ادامه گفت: در بازی قبل با نیوکاسل شایسته برد بودیم ولی متاسفانه برتری 2 بر صفر در خانه را با تساوی 2 بر 2 عوض کردیم و این برای ما ناراحت کننده بود ولی بازیکنان این دیدار را فراموش کردند و به این فکر می‌کنند که برابر ویارئال چه عملکردی داشته باشیم. صعود به دیدار فینال و حضور در دیدار نهایی لذت بخش و رویایی است ولی تنها به این دیدار فکر می کنیم.

کلوپ که یک بار این فصل در فینال جام اتحادیه برابر منچسترسیتی شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند ادامه داد: لیورپول باشگاه بزرگی است و طبیعی است که به دنبال جام گرفتن و قهرمانی باشد. ما این موضوع و عطش هوادارانمان را برای کسب جام درک می کنیم. لیگ اروپا تنها فرصت ما در این فصل است تا به این خواسته هوادارانمان پاسخ دهیم. به همین خاطر این دیدار برای تمام خانواده لیورپول از اهمیت بالایی برخوردار است و ما از این موضوع آگاه هستیم.

با محرومیت ساخو به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ این مدافع فرانسوی، به مسئولیت‌های دژان لوورن در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا افزوده خواهد شد. تنها راه حضور لیورپول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، کسب قهرمانی در لیگ اروپا است و قرمزها به قهرمانی امید زیادی دارند.

لیورپول در تاریخ 28 آوریل (9 اردیبهشت) میهمان ویارئال است و یک هفته پس از آن در آنفیلد پذیرای این تیم اسپانیایی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین