کد خبر: ۳۶۴۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

منصوریان: از صخره بزرگی همچون پرسپولیس عبور کردیم

سرمربی تیم نفت تهران از کسب پیروزی تمیش برابر پرسپولیس ابراز خرسندی کرد و گفت که خوشحال است چنین بازی ارائه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
منصوریان در نشست خبری اظهار کرد: به اندازه‌ای که بازیکنانم در زمین مسابقه تلاش می‌کردند من هم کنار زمین تلاش می‌کردم. من بابت این فوتبال خوب به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. یکی از دلایل انجام بازی زیبا زمین ورزشگاه آزادی بود. اگر همین بازی در ورزشگاه دیگری انجام می‌شد، شاید کیفیت اینچنینی نداشت.

وی افزود: تمام تلاش‌مان را پیش از بازی انجام دادیم تا پرسپولیس را به خوبی آنالیز کنیم. من از تیم آنالیزم تشکر می‌کنم که اطلاعات کاملی در اختیار من قرار دادند. ما تلاش کردیم و از صخره بزرگی همچون پرسپولیس عبور کردیم. امروز 100 هزار نفر پرسپولیس را تشویق می‌کردند و بازی زیبایی شاهد بودیم اما تلاش کردیم و بازی را مدیریت کردیم.

به گزارش ایسنا، منصوریان گفت:‌ما می‌دانستیم 15 دقیقه اول بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عذاب‌آور خواهد بود. وقتی که علیپور و طارمی هم فعالیت می‌کنند، کار برای تیم مقابل سخت‌تر می‌شود. چند نفر از بازیکنان پرسپولیس قبلا در تیم ملی امید بازیکن من بودند. می‌دانستم محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و عالیشاه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و آمادگی کاملی دارند. ما سعی کردیم خط هافبک پرسپولیس را مختل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
1
باکمک داوربه خواسته تان رسیدید.ازاول فصل این اولین بار نیست که داور سرپرسپولیس میبره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین