کد خبر: ۳۶۴۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

در دیدار سناتور آمریکا با بشار اسد چه گذشت؟

رئیس‏‌جمهور سوریه در دیدار با نماینده حزب جمهوری‌خواه سنای ایالتی آمریکا در دمشق اعلام کرد که حملات تروریستی در مناطق مختلف جهان نشان می دهد که نابودی تروریسم مستلزم تلاش مشترک در سطح بین المللی است.
آفتاب‌‌نیوز :
بشار اسد امروز(پنجشنبه) میزبان «ریچاد بلاک» نماینده جمهوری خواه عضو مجلس سنا در ایالت ویروجینا در دمشق بوده است.

دو طرف در این دیدار درباره اوضاع سوریه و جنگ با تروریسمی که از سوی کشورهای خارجی حمایت می شوند، بحث و گفت‎وگو کردند.

رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که حملات ترورییستی در مناطق مختلف جهان انجام گرفته است، نشان می دهد که تروریسم حد و مرز ندارد و برای نابودی آن باید یک اجماع بین المللی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری سوری سانا،‌ بشار اسد افزود: نابودی تروریسم فقط در زمینه نظامی نیست بلکه باید با تفکر افراطی وهابیت نیز مبارزه کرد.

از سوی دیگر، ریچارد بلاک نماینده حزب جمهوریخواه سنای ایالتی آمریکا گفت: مهم این است که ملت آمریکا از حقیقت رخدادهای سوریه به دور از هرگونه سانسور رسانه‌ای برخی رسانه‌های وابسته به دولت آمریکا، اطلاع داشته باشند.

وی تاکید کرد که تلاش ها برای رفع تحریم های اقتصادی تحمیلی علیه سوریه که نقض آشکار قوانین بین المللی است، ضرورت دارد.

«بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه نیز روز گذشته(چهارشنبه) با «ریچارد بلاک» نماینده حزب جمهوریخواه در سنای ایالت ویرجینیا آمریکا دیدار کرد.

به گزارش فارس، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه در این دیدار تاکید کرد که ملت‌ها بزرگترین طرف متضرر از تروریسم هستند و مبارزه با این پدیده شوم نیازمند نیتی صادقانه و همکاری و هماهنگی بین کشورها و به موازات آن اعمال فشار بر رژیم‌های تروریسم پرور و حامی تروریسمی مانند عربستان سعودی و ترکیه است تا به حمایت‌های خود در این خصوص پایان دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین