کد خبر: ۳۶۴۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

زمان برگزاری اولین همایش منتخبین اصلاح‌طلب مجلس دهم

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین همایش منتخبان اصلاح‌طلب مجلس دهم در روز شنبه خبر داد و گفت که در این نشست پیشنویس تشکیل فراکسیون امید به بحث گذاشته می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین همایش منتخبان اصلاح‌طلب و اعتدالی مجلس دهم، شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور بالغ بر 150 منتخب مجلس ‌آینده در سالن همایش‌های رایزن برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران افتتاحیه این مراسم دکتر محمدرضا عارف است که راجع به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و روندی که باعث شکل‌گیری این شورا و به دست آوردن توفیقاتی در انتخابات شد توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

تابش یادآور شد: همچنین پنل‌ها و میزگردهای تخصصی در این همایش برگزار می‌شود و پیشنویس تشکیل فراکسیون امید نیز به سمع و نظر منتخبین می‌رسد تا بعد از اعمال نقطه نظرات آنها پیشنویس اساسنامه منجر به ایجاد فراکسیون امید در مجلس شود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس حقوق اساسی مردم، حقوق شهروندی، قانون اساسی، آشنایی با سازوکارهای آیین‌نامه داخلی مجلس و نظام تقنینی را از جمله موضوعات مطروحه در این همایش عنوان و خاطرنشان کرد: در این همایش همچنین موضوعات و مسائل مهم و جاری کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، مسائل زیست‌محیطی و بحران انرژی و همچنین مسأله برجام به بحث گذاشته خواهد شد.

وی در پایان موضوع اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی از منظر دین و قانون و سیر تحول و تطور آن را از مسائل مهم مورد بررسی در این همایش عنوان کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین