کد خبر: ۳۶۴۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

قتل یک زوج و کودک پنج ساله‌شان با کلت کمری

جسد سه عضو یک خانواده سه‌نفره در یک منزل مسکونی در شهرک دوکوهه از توابع بخش مرکزی اندیمشک استان خوزستان پیدا شد. این قتل در روز یکشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد و ماموران پلیس در روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان آن قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از اعلام خبر قتل به بازپرس ويژه قتل انديمشك و كارآگاهان جنايي اين شهرستان آنها تحقيقات ميداني و فني را در خانه سه مقتول آغاز كردند. ماموران راهي محل شده و با جسد زوج جوان و دختر حدودا پنج ساله‌‌شان مواجه شدند.

يكي از اقوام اين زوج درباره پيدا كردن جسد آنها در خانه گفته است من و خانواده‌ام با اين زوج رفت و آمد داشتيم و معمولا هر هفته چند بار از حال همديگر خبردار مي‌شديم و حتي در جريان كارهاي روزمره هم نيز قرار داشتيم. به خاطر همين غيبت آنها براي‌مان عجيب بود. اما ناگهان چند روز گذشت و خبري از آنها نشد. هرچه با تلفن خانه و تلفن همراه با آنها تماس گرفتم كسي جواب‌مان را نمي‌داد تا اينكه تصميم گرفتم به ملاقات حضوري آنها بروم. جلوي در خانه ايستادم و هرچه زنگ در خانه را زدم كسي در را باز نكرد. از آنجا كه نگران شده بودم از همسايه‌ها پرس و جو كردم كه آيا در چند روز گذشته آنها را ديده‌اند يا نه. اما همسايه‌ها هم اعلام كردند كه آنها را نديده‌اند و هيچ سروصدايي هم از داخل خانه نشنيده‌اند. خلاصه با كمك همسايه‌ها توانستيم در خانه را باز كنيم. اما قبل از ما انگار كسي به زور قصد وارد شدن به خانه را نداشت. چون آثار هيچ ضربه‌اي روي در و همين طور قفل ديده نمي‌شد. اما همين كه با همسايه‌ها در را باز كرديم جسد زن و شوهر و دختربچه پنج ساله‌شان را در خانه ديديم. بعد از آن با پليس تماس گرفتيم و ماجرا را گفتيم كه پليس هم خيلي زود براي بررسي ماجرا وارد عمل شد.

دادستان عمومي و انقلاب انديمشك نيز درباره اين خبر گفت: در تحقيقات اوليه متخصصان پزشكي قانوني زمان مرگ را حدود سه روز قبل اعلام كرده‌اند. همچنين در بررسي‌هاي فني اوليه اين‌طور به نظر مي‌رسيد كه زوج جوان و دختر آنها با شليك گلوله كشته شده‌اند. در مرحله بعد كه بررسي ميداني بود كارآگاهان جنايي يك اسلحه را در كنار جسد اين سه نفر از اعضاي خانواده پيدا كردند.

یه گزارش اعتماد، طبق تحقيقات صورت گرفته در ورودي خانه قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه ديده نشده است. صادق جعفري چگني اضافه كرد: در كنار اجساد اين قربانيان يك قبضه اسلحه كلت كمري به دست آمده است. همچنين انگيزه و علت قتل تاكنون به طور قطعي روشن نشده و تحقيقات مقدماتي زير نظر بازپرس ويژه قتل و ماموران جنايي آگاهي شهرستان انديمشك در حال انجام است. براي مشخص شدن علت اين حادثه تلخ، منتظر نظريه پزشكي قانوني و كارشناس اسلحه هستيم كه به‌زودي اعلام خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
رحمت به تگزاس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین