کد خبر: ۳۶۴۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

آندر هررا: نه من به رئال مادرید می‌روم نه دخه‌آ

ستاره اسپانیایی منچستریونایتد تاکید کرد نه خودش راهی رئال مادرید یا بارسلونا می‌شود نه دروازه‌بان این تیم قصد چنین کاری دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آندر هررا دو فصل پیش از اتلتیک بیلبائو راهی منچستریونایتد شد. این بازیکن بارها با پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا مواجه شده است اما هیچگاه یونایتد را ترک نکرد و به نظر می رسد دوست دارد در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد.

نه تنها هررا قصد جدایی از منچستریونایتد را ندارد بلکه تاکید دارد داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد هم به رئال و یا بارسلونا نخواهد رفت و دوست دارد در اولدترافورد ماندنی شود.

این بازیکن اسپانیایی گفت: نه تنها من در منچستریونایتد باقی خواهم ماند بلکه می خواهم یک پیام هم به بارسلونا و رئال مادرید درباره دخه‌آ بدهم. او در یونایتد خوشحال است و اصلا قصد جدایی ندارد. دخه‌آ رابطه بسیار خوبی با هواداران برقرار کرده است و از حضور در تیم بزرگی همچون منچستریونایتد خوشحال است. جدایی من و دخه‌آ غیر ممکن است. می خواهیم روزهای درخشانی را در فوتبال جزیره رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، او ادامه داد: آیا سران رئال و بارسلونا می توانند آرامش خود را حفظ کنند؟ دخه‌آ در تیمی بزرگ بازی می کند و اصلا قصد جدایی ندارد. ما این سنگربان بزرگ را حفظ خواهیم کرد و این همه چیزی است که می توانم بر زبان بیاورم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین