کد خبر: ۳۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

خواب‌آلودگی راننده، 2 اتوبوس را واژگون کرد/52 نفر مجروح شدند

فرمانده پلیس راه کشور از مجروحیت 52 تن درپی واژگونی دو اتوبوس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمدحسین حمیدی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت 5:20 بامداد امروز در کیلومتر 21 محور کاشان - قم محدوده استان قم، یک دستگاه اتوبوس مان با 25 سرنشین واژگون شد. این اتوبوس از اصفهان به مقصد تهران در حال حرکت بود و در پی این حادثه تمامی 25 سرنشین اتوبوس مجروح شده که تعدادی از آنها سرپایی مداوا و مابقی توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی همسفر اصفهان بود، تصریح کرد: بررسی کارشناسان پلیس‌راه نشان داد علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به حادثه دوم افزود: تنها 20 دقیقه پس از این حادثه یعنی حوالی ساعت 5:40 بامداد شنبه در کیلومتر 20 محور چوپانان - انارک در استان اصفهان یک دستگاه اتوبوس ولوو با 27 سرنشین بر روی سقف واژگون شد.

حمیدی با اشاره به این که خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت این حادثه بود ادامه داد: در این حادثه تمامی 27 سرنشین اتوبوس مجروح و تعدادی از آنها به مراکز امدادی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهورناجا، وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور از مشهد به سمت اصفهان در حال حرکت بود خاطرنشان کرد: این اتوبوس متعلق به تعاونی ایمن سفر ایرانیان اصفهان بوده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان اتوبوس تاکید کرد: برابر دستورالعمل صادره، دفترچه و گواهینامه رانندگی رانندگان اتوبوس مقصر در تصادفات فوتی و جرحی ضبط شده و این افراد اجازه رانندگی نخواهند داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین