کد خبر: ۳۶۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

در باشگاه سایپا چه می‌گذرد؟

درحالی که مدیرعامل باشگاه سایپا خبر از برکناری مجدی جلالی می‌دهد، مدیر رسانه‌ای این تیم این خبر را تکذیب می‌کند؛ تکذیبه‌ای که با تکذیب بیت‌الله رضایی همراه شد!
آفتاب‌‌نیوز :
صبح امروز جلسه کمیته فنی باشگاه سایپا در محل این باشگاه برگزار شد و بعد از این جلسه، بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از شکست چهار بر صفر تیممان مقابل صبا اعضای کادرفنی در جلسه هیات مدیره حاضر شدند و قول دادند که در 6 بازی آینده 14 امتیاز تیم کسب کند. قرار بر این شد که اگر این 14 امتیاز کسب نشد جلالی از کار برکنار شود.

رضایی همچنین در مصاحبه با یکی دیگر از خبرگزاری‌ها، خبر ایسنا را تایید کرد و از برکناری جلالی خبر داد.

این درحالی است که بعد از انتشار این خبر، مدیر رسانه‌ای تیم سایپا در مصاحبه با رسانه‌های مختلخف خبری که مدیرعامل باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، بیت‌الله رضایی همچنین در مصاحبه‌ی دیگری با رادیو، انتقادات صریحی را خطاب به مجید جلالی مطرح کرد؛ انتقاداتی که شاید هر شنونده‌ای را از شنیدن آن‌ها متعجب می‌کند.

نکته جالب ماجرا اینجاست که رضایی بعد از رد خبر برکناری جلالی توسط مدیر رسانه‌ای سایپا، بار دیگر در گفت‌وگو با ایسنا مصوبه هیات مدیره باشگاه در کنار گذاشتن سرمربی این تیم را تایید کرد و تکذیب این خبر توسط مدیر رسانه‌ای تیمش را تکذیب کرد!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین