کد خبر: ۳۶۴۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

زیدان: بیل می‌تواند همچون رونالدو عمل کند

سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم ولزی‌اش می‌تواند مانند کریستیانو رونالدو عمل کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رئال مادرید در هفته سی و ششم لالیگا با تک گل گرت بیل در آنوئتا رئال سوسیداد را شکست داد. زین‌الدین زیدان پس از این بازی گفت: از عملکرد بیل خشنودم. مشکلات زیادی به خاطر آسیب‌دیدگی داشت. او می‌تواند مانند رونالدو عمل کند و بازی‌های زیادی به میدان برود. هنگامی که می‌بینم 90 دقیقه بازی می‌کند خوشحال می‌شوم. می‌توانست در نیمه نخست گلزنی کند. باید سختی کشید و جنگید که شاگردانم این کار را انجام دادند. حریف سرسختی بود. از تلاش آنها و کسب سه امتیاز خرسندم.

مادرید با تغییرات زیادی در این دیدار حاضر شد. سرمربی سفیدپوشان درباره کسب پیروزی در این شرایط اظهار کرد: این بدان معناست که همه بازیکنان مهم هستند. 20 یا 21 بازیکن بتوانند برای تیم بازی کنند و موثر واقع شوند اهمیت دارد. زمانی که هر سه روز یک بار بازی دارید شرایط سخت می‌شود. بازی کردن همه بازیکنان برای تیم خوب است.

او در ادامه افزود: ما توانستیم حریف را با این بازیکنان شکست دهیم و آن مهم است. باید ببینیم دیگر تیم‌ها (اتلتیکو مادرید و بارسلونا) چه نتایجی کسب خواهند کرد. برای ما کسب امتیازات اهمیت دارد. اگر امتیازی به دست نیاورید شرایط سخت خواهد شد. اکنون باید خوب استراحت و به چهارشنبه فکر کرد. خود را به بهترین شکل ممکن برای دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان آماده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا،زیدان درباره نبود تونی کروس گفت: او باید به طور کامل استراحت می‌کرد.

سرمربی مادرید درمورد قرار ندادن خسه و ایسکو در ترکیب اصلی به خاطر نرسیدن کریم بنزما و کریستیانو رونالدو به بازی چهارشنبه اظهار کرد: به نظر من آنها خواهند رسید. ترکیب تیم را با توجه به دیدار پیش رو مشخص نکردم. تنها به تغییر در ترکیب فکر کردم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین