کد خبر: ۳۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

لپ تاپ به قیمت پراید 93 +جدول

سیستم‌های قابل حمل کامپیوتر در بازار چند سال اخیر اطلاعات و فناوری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و از کوچکترین فعالیت‌های انسانی تا طراحی و بررسی بزرگترین اقدامات اخیر بشر با یک لپ تاپ انجام می‌شود که با توجه به امکانات لپ تاب قیمت‌هایی در محدوده 17 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :  با وجود آنکه شرکت‌های بزرگ دنیا به دنبال ساخت بهترین و قوی‌ترین دستگاه‌های بازی هستند اما برخی از افراد علاقمندند تا با سیستم‌های خانگی یا همان لپ تاب‌های خود به بازی بپردازند.

به گزارش میزان، سیستم‌هایی که به اصطلاح برای بازی مورد توجه قرار می‌گیرند سیستم‌های بسیار قوی هستند که از آخرین و قوی‌ترین سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده‌اند، این سیستم‌ها در کنار عملکرد مناسب در بازی‌ها در برنامه‌های طراحی و به اصطلا سنگین عملکرد بالایی دارند.

اگر فردی بخواهد در این بازار سیستم مناسب برای بازی خریداری کنند نیاز به بیش از 3 میلیون تومان پول دارد، باید سخت افزار سیستم مورد نظر دارای Ram 16GB، CPU Corei7 نسل ششم  و کارت گرافیک بیش از 2GB باشد.

در میان سیستم‌های ابر قدرت موجود در بازار تهران به جز محص. لات Apple که همواره جز گران‌ترین ها شناخته می‌شود، محصول GX700VO، 17 میلیون تومان قیمت دارد که این قیمت سرسام آور به خاطر سیستم خنک کننده پیشرفته این لپ تاب است.

لپ تاپ به قیمت پراید 93 + جدول قیمت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین