کد خبر: ۳۶۴۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
جلودارزاده:

در جلسات مجلس تکلیف ریاست آن مشخص می‌شود

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: رقابت بین عارف و لاریجانی بر سر کسب کرسی ریاست مجلس با مشارکت آن‌ها برای رسیدن به چشم انداز 1404 منافاتی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند روز اخیر گمانه زنی‌هایی برای تشکیل فراکسیون اکثریت و ریاست مجلس انجام شده است. چون این گمانه‌زنی‌ها می‌تواند نظر دست‌اندرکاران را به ابعاد مختلف موضوع جلب کند می‌تواند مفید باشد. الان زمان بررسی وضعیت‌هایی است که به زودی بر مجلس آینده حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که فراکسیون امید خود را مقید به شعارهای امید، آرامش و رونق اقتصادی می‌داند و برای رسیدن به آن باید با دولت در تعامل باشد، لذا بر اساس همین شعار چشم انداز خود را انتخاب می‌کند و برنامه ریزی می‌کند.

این نماینده پیشین مجلس گفت: برای رسیدن به وعده‌های داده شده فراکسیون امید نیازمند همکاری همه گروه‌ها و جریانات سیاسی است و آن‌ها را به فعالیت در راه رونق اقتصادی در صورت پذیرش میثاق نامه دعوت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که آقای عارف اخیرا به آن اشاره کرده‌اند همه می‌توانند در اداره مجلس برای رسیدن به اهداف مشترک ملی نقش داشته باشند. امروز کشور ما در شرایطی نیست که فضا برای تراوشات افکار پوسیده وجود داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: کشور باید برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز 1404 آماده باشد. مجلس هم باید این موضوع را مدنظر خود قرار دهد تا به پهنه فرهنگ اسلامی برسیم.

جلودارزاده با بیان اینکه باید نواقص مجالس گذشته را جبران کنیم گفت: این مجلس در چهل سالگی نظام است و باید تلاش کند تا نواقص مجالس گذشته را برطرف کند. آقای عارف و لاریجانی گزینه‌های مطرح برای ریاست مجلس هستند که در جلسات مختلف آینده مشخص می‌شود کدامشان بر کرسی ریاست می‌نشینند. امیدوارم به خوبی و خوشی این رقابت به انجام برسد. مشاکت و رقابت بین این دو هیچ منافاتی با هم ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین