کد خبر: ۳۶۴۷۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

اتوبوس‌های انتقال رأی‌دهندگان برای چه کاندیدایی بود؟/سخنگوی وزارت کشور: نمی‌گویم، دیگر فایده‌ای ندارد!

وی گفت: بهتر است این موضوع فراموش شود چراکه امروز در شرایطی به سر می‌بریم که به وحدت، انسجام و اتحاد نیاز داریم. با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور وجود دارد پاسخ دادن به سؤال شما به هیچ‌وجه به مصلحت ملی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
امیری گفت: «نمی‌گویم» اتوبوس‌های انتقال رأی‌دهندگان برای چه کاندیدایی یا جریانی بوده است.

به گزارش آفتاب، حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این پرسش که «در دور اول انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی چند اتوبوس نزدیکی تهران به دلیل رفتارهای غیرانتخاباتی و انتقال رأی‌دهنده توقیف شدند؛ آیا در مرحله دوم نیز چنین اتفاقی رخ داده است یا خیر؟»، اظهار کرد: خیر، گزارش خاص یا چنین اتفاقاتی در دور دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «این اتوبوس‌ها و افراد برای چه کاندیدا و جریانی بوده است؟»، گفت: بهتر است این موضوع فراموش شود چراکه امروز در شرایطی به سر می‌بریم که به وحدت، انسجام و اتحاد نیاز داریم. با توجه به وضعیتی که در اطراف کشور وجود دارد پاسخ دادن به سؤال شما به هیچ‌وجه به مصلحت ملی نیست.

قائم‌مقام وزیر کشور در این باره تأکید کرد: نباید به مباحث اختلاف برانگیز دامن بزنیم یا در کشور منازعات سیاسی بی‌نتیجه را ترویج دهیم. افرادی که چنین رفتارهای غیرانتخاباتی را در دور اول مرتکب شدند به قوه‌قضاییه معرفی کردیم و برای تعدادی از آن‌ها کیفرخواست صادر شده است.

امیری در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا مبنی بر اینکه «چرا برای افکار عمومی روشن نمی‌کنید که این اتوبوس‌ها برای کدام کاندیدا و جناحی بوده است؟»، افزود: نمی‌گویم اتوبوس‌های انتقال رأی‌دهنده برای چه کاندیدایی یا جریانی بوده است زیرا پاسخ به این پرسش دیگر فایده‌ای ندارد. همانطوری که پیش‌تر گفتم طرح چنین مباحثی جز بگو مگوهای سیاسی در برنخواهد داشت. بنابراین در شرایط کنونی به وحدت و اتحاد نیاز داریم نه اختلافات سیاسی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
1
6
lمردم همیشه نامحرم هستند! موضوع بین دو گروه خودی است و مردم ناخودی، یا بیخودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
5
0
حتماکاندید مورد نظر خودشان بوده که می گوید به صلاح نیست
حسین
|
United States of America
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
2
سلام. دل انسانهای پاک گواهی میدهد اوچه کسی است که با بیانش نمایان خواهد شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین