کد خبر: ۳۶۴۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
حجت‌الاسلام سعیدیان‌فر:

جریان پشتیبان احمدی‌نژاد باید برای مردم روشن شود

یک عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: جریانی که پشتیبان احمدی‌نژاد بود باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و روشن شود چه اقداماتی باعث روی کار آمدن آن شد و چه بلاهایی در زمینه‌های مختلف اقتصادی-سیاسی و... در آن ۸ سال بر کشور ایران وارد شد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر سعیدیان فر در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به تحرکات اخیر احمدی‌نژاد در فضای سیاسی ایران، اظهار داشت: مطرح کردن شخص احمدی‌نژاد خیلی مفید نیست چرا که او یک فرد اصیل نیست و خودش هم همین را می‌خواهد که نامش بر سر زبان‌ها بیاید.

وی افزود: بحث روی شخص او به دلیل اینکه از اصالت برخوردار نیست و فایده‌ای برای مردم ندارد، وقت گیری از مردم و جریان‌های سیاسی است اما به نظر بنده باید دولت ۸ساله گذشته و جریان سیاسی که پشتیبان آن بود برای مردم تحلیل و روشن شود.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نقد دولت احمدی‌نژاد باید به صورت اصولی انجام شود چرا که خیلی از مسائل در این دولت اتفاق افتاده و نباید برای روشن‌گری در مورد آن محافظه کاری کرد؛ مردم حق دارند که بدانند در زمان ۸ سال دولت قبل چه بلاهایی بر سر ایران آمد و مخصوصا چه فسادهایی در آن زمان رخ داد.

این عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: شخص احمدی‌نژاد یک مسئله است و دولت او و جریانی که پشتیبان آن بود یک مسئله دیگر؛ شخص احمدی‌نژاد که به دلیل نداشتن اصالت سیاسی، ‌ خیلی دوست دارد و به دنبال این است به هر ترتیب ممکن در رسانه‌ها مطرح شود و اصولا به دلیل وقت گیری و بی‌فایده بودن این بحث نباید به آن دامن زد اما دولت او و جریانی که پشتیبان آن بود باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و برای مردم روشن شود که چه اقداماتی باعث روی کار آمدن آن شد و چه بلاهایی در زمینه‌های مختلف اقتصادی-سیاسی و... در آن ۸ سال بر کشور ایران وارد شد تا انشاءالله در آینده این جریان نتواند با استفاده از روش‌های پوپولیستی یا عوام فریبانه، به اهداف خود برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
1
3
مطرح کردن شخص احمدی‌نژاد خیلی مفید نیست چرا که او خودش هم همین را می‌خواهد که نامش بر سر زبان‌ها بیاید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین