کد خبر: ۳۶۴۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

پیوس: صدرنشینی پرسپولیسی را مغرور کرده بود/لازم بود به نفت ببازند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است غرور در بازی با نفت کار دست پرسپولیسی‌ها داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: فکر می‌کنم غرور در این بازی کار دست پرسپولیسی‌ها داد. چون آن‌ها نتوانستند عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارند. شرایط به نحوی بود که انگار همه بازیکنان به پایشان وزنه بسته بودند و نمی‌توانستند بدوند.

به گزارش خبرآنلاین، پیوس در ادامه گفت: این شکست در این شرایط برای پرسپولیس لازم بود. زیرا آنها فکر کردند که چون به صدر جدول رسیدند، عنوان قهرمانی را به دست آورده‌اند. به هر حال پرسپولیس برابر نفت تیم همیشگی نبود و این بازی را واگذار کرد.

او درباره ادامه لیگ و اینکه پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: به هر حال شرایط جدول در حال حاضر به گونه ای است که سه تیم هم امتیاز در صدر جدول حضور دارند. پرسپولیسی‌ها ابتدا باید پیش از هر چیز غرور را از خود دور کنند و فکر کنند که در در یک تورنمنت حذفی قرار دارند و فقط برای کسب پیروزی به میدان بروند. نکته دیگری که باید به آن توجه شود، این است که به خاطر شرایط جدول پرسپولیسی‌ها برای به ثمر رساندن گل‌های زیاد به زمین بروند و به راحتی موقعیت ها را هدر ندهند.

پیوس در پایان گفت: هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. تیم برانکو تیم خوبی است و این پتانسیل را دارد که عنوان قهرمانی را کسب کند و دل هواداران و پیشکسوتان را که چندین سال است طعم قهرمانی را نچشیده‌اند،شاد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین