کد خبر: ۳۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

تجدید میثاق فرهنگیان با آرمان‌های امام راحل

وزیر آموزش و پرورش به همراه مسئولان این وزارتخانه و جمعی از فرهنگیان تهرانی با حضور در مرقد امام راحل (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.
آفتاب‌‌نیوز : وزیر آموزش و پرورش به همراه مسئولان این وزارتخانه و جمعی از فرهنگیان تهرانی با حضور در مرقد امام راحل (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر فانی در این مراسم با بیان اینکه ان شاءالله صلاحیت معلمی داشته باشیم و این توفیق را پیدا کنیم که معلم بمانیم، گفت: امروز در محضر بنیانگذار جمهوری اسلامی هستیم. عزیزی که حیثیت، شخصیت و صلابت ما از اوست. انقلاب اسلامی به برکت وجود امام رحمت‌الله به پیروزی رسیده و پس از گذشت 37 سال هنوز از طراوت و تازگی برخوردار است و گستره جهانی دارد.

وی ادامه داد: به فرموده امام معلمی شغل انبیاء است و 13 میلیون دانش‌آموز که در 105 هزار مدرسه تحصیل می‌کنند، امانت‌هایی هستند که به دست با کفایت معلمان سپرده شده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رفتار و کردار معلم سرلوح جان معلمان نقش می‌بندد، گفت: امام خمینی (ره) در این خصوص می‌فرمایند، مدارس مهم است اما دانشگاه دیر است. به این معنا که شخصیت دانش‌آموزان در سنین کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرد و باید به این مساله توجه داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین