کد خبر: ۳۶۴۸۸۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

روایتی تازه از خودکشی یک بیمار در بیمارستان میلاد

رئیس اورژانس بیمارستان میلاد با تکذیب برخی اخبار منتشر شده در خصوص خودکشی زن ۵۰ ساله در این بیمارستان اعلام کرد: اینکه بیمار به علت نپرداختن هزینه ویزیت نشده است خلاف واقع و کذب محض است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی مردانی با بیان اینكه بیمار یاد شده عصر جمعه و با مشكل دل درد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می كند، گفت: وی بلافاصله پذیرش شده و توسط متخصص جراح عمومی ویزیت گردیده است.

او بیان داشت: متخصص جراح عمومی به منظور تشخیص علت بیماری دستور سونوگرافی، آزمایش و عكس می دهد.

رئیس اورژانس بیمارستان گفت: به حكایت بازبینی دوربین های مداربسته بیمار نه تنها در اجرای دستورات درمانی پزشك معالج برای انجام سونوگرافی، آزمایش و عكس به واحدهای مربوطه مراجعه نمی كند بلكه بدون هدف، دقایقی در اطراف پنجره و پله های طبقه فوقانی اورژانس قدم می زند؛ به گونه ای كه فردی از مراجعین به علت مشكوك شدن به رفتار وی مراتب را به حراست بیمارستان اطلاع داده و انتظامات نیز به دلیل مشكوك شدن به اینكه فرد مذكور به دنبال جایی برای مصرف مواد مخدر می باشد او را به خارج بیمارستان هدایت می نمایند. لیكن حدودا ۳۰ دقیقه بعد نامبرده با وجود داشتن همراه و اینكه قطعا همراهان وی شامل دو مرد از وضعیت روحی و جسمی بیمار مطلع بوده اند با عزم و تصمیم قبلی و با درآوردن كاپشن خویش به جهت عدم شناسایی خویش توسط ماموران انتظامات ورودی اورژانس مستقیما به آخر راه پله های اورژانس رفته و بلافاصله خود را به پایین پرتاب می نماید.

رئیس اورژانس بیمارستان میلاد گفت: بعد از این قضیه بیمار بلافاصله به اتاق عمل منتقل شده و پس از عمل جراحی در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری می باشد.

به گزارش آفتاب، رئیس بخش اورژانس ادامه داد: پس از این اتفاق ناگوار و بررسی سوابق در اورژانس و گزارش پزشك معالج كاشف به عمل می آید كه بیمار در زمان معاینه اولیه با اعلام اینكه اعتیاد دارد از پزشك معالج تقاضای تزریق مرفین نموده كه پزشك معالج نیز آن را موكول به انجام آزمایشات و سونوگرافی و ارائه نتیجه آنها می نماید. بنابراین برخی از گزارشات مبتنی بر اینكه بیمار به علت نپرداختن هزینه ویزیت نشده است خلاف واقع و كذب محض و نشر اكاذیب بوده و قبض پذیرش شماره ۳۰۷۱۳۴۳۷ سند ۳۴۲۰۳۷۴ مبنی بر پرداخت مبلغ سی هزار تومان هزینه ویزیت از سوی بیمار مؤید آن است. لازم به توضیح است بیمار و همراهانش پس از معاینه اولیه مراجعه ای به واحدهای درمانی مربوطه و یا سوپروایزر و مدیریت كشیك نداشته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
2
0
یعنی هر کس قدم بزنه انتظامات بیمارستان بجرم امکان کشیدن مواد مخدر میندازدش بیرون....خودتونو مسخره کنید با ابن دروغگویی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
1
1
در خبر ها امده بود بیمار خودکشی کنند اقا بوده نه خانم و نیز عکسهایی از ایشان نیز منتشر شده لذا بنظر میرسد مسئولین بیمارستان در خصوص فرد دیگری گزارش داد ه اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
1
مرد ۵۰ساله نه زن ۵۰ساله ... چقدر بی دقت هستید در ارسال خبر...
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
بیشعور، .......... بعد قضاوت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
این که کشته شدنه جسمه توی خبر ها اعلام میشه ،این روزها بر اثر فقر هرلحظه چه روح ها،شخصیتها ،عزت نفسها که کشته نمی شود وکسی جز خود فرد مطلع نمیشه
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
سلام
متاسفانه من در بیست وپنجم اردیبهشت بخاطر خونریزی شدید معده مجبور شدم به میلاد برم.برخورد کادر اورژانس با بیمارا و رسیدگیشون طوری بود که احساس کردم بیمارستان توی یه منطقه جنگزده و زیر نظر اشغالگرا اداره میشه.تو رو خدا به داد بیماران اورژانس میلاد برسید.بعد ا دو روز با اینکه پزشک دستور بستری و اندوسکوپی داده بود پرستارا و مسئول اندوسکوپی هیچکاری نکردن و میگفتن پزشک بیخود کرده.در برابر اعتراض ما مسئول هدایت بیمارا با خونسردی و تحقیر ما گفت برید مطب خصوصی
من بعنوان یه فرد بیمه شده سی سال تمام برای همچین روزایی هزینه درمان رو پیش پیش پرداخت کردم مگه رایگان منو میخواستن درمان کنن که منت و تحقیر میکنن
سینا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
بیمارستان میلاد دزدگاه است وخواهش میکنم مردم به هیچ وجه به این بیمارستان نروند خب ادم ابتدا فکر مبکنه چون خصوصیه وشبی یک میلیون ،البته بدون سایر هزینه ها رسیدگی عالی است ولی خدا از انها نگذرد وپزسک متخصص پرتو درمانی انجا را که مریض ما را تا پای مرگ برد .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین