کد خبر: ۳۶۵۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

جسد پسر 15 ساله به پل آذر رسید

جسد پسر 15 ساله که برای بازی و شنا وارد رودخانه زاینده رود در اطراف روستای کرفگان فلاورجان شده بود پس از هفت روز در اطراف پل آذر اصفهان پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، سرآتشیار قربانی، مسئول غواصی سازمان آتش نشانی اصفهان در این خصوص گفت: در ساعت 14:50 دقیقه سه شنبه هفته گذشته در تماس والدین "محسن. ع" با سازمان آتش نشانی فلاورجان اعلام شد که پسر 15 ساله آنها که برای بازی و شنا وارد رودخانه زاینده رود شده بود دچار حادثه شده است.

وی افزود: غواصان سازمان آتش نشانی فلاورجان و خمینی شهر در طی روزهای اخیر درحال جستجو برای یافتن نوجوان حادثه دیده بودند و همچنین اکیپ کمکی غواص از سازمان آتش نشانی اصفهان مسیر نیروگاه تا پل وحید را چندین بار مورد جستجو و بررسی قرار دادند اما متاسفانه نتوانستند جسد وی را پیدا کنند.

وی ادامه داد: صبح امروز در ساعت 11:30 دقیقه در طی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی اعلام شد که جسدی در اطراف پل آذر بر روی آب قرار دارد که بلافاصله؛ غواصان آتش نشان از ایستگاه های 1 و 5 به طرف محل اعلام شده اعزام شدند.

مسئول غواصی سازمان آتش نشانی اصفهان عنوان کرد: غواصان پس از بیرون آوردن جسد از داخل آب و تطبیق دادن مشخصات با اطلاعات موجود در خصوص نوجوان گم شده در روستای کرفگان فلاورجان اعلام کردند که جسد پیدا شده با مورد حادثه ی اعلامی همخوانی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین