کد خبر: ۳۶۵۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

حاکم امارات کجاست؟

ظرف روزهای اخیر حرف و حدیث های بسیاری پیرامون سرنوشت خلیفه بن زاید آل نهیان، حاکم امارات و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون نابسامان بودن وضعیت جسمانی وی مطرح شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
چندین پایگاه خبری گمانه‌زنی‌هایی در مورد خبر مرگ خلیفه بن زاید آل نهیان مطرح کرده‌اند به ویژه اینکه کمپین ملی در امارات به راه افتاده است که شرکت‌کنندگان در آن خواهان اطلاع از سرنوشت حاکم کشورشان هستند و این کمپین فاش کرده است که وی در حبس خانگی در داخل کشور به دستور محمد بن زاید، ولیعهد ابو ظبی به سرمی‌برد و وضعیت جسمانی‌اش نیز به صورت مداوم در حال نابسامان شدن است.

این کمپین در صفحه خود در توئیتر، توئیت‌هایی را در این خصوص منتشر و اعلام کرد: این کمپین تمامی دستگاه‌های دولت را به چالش می‌کشد که خلاف آن چه را که ما می گوییم ثابت کنند و شیخ خلیفه را از طریق عکس‌های مستقیمی نشان دهند تا ثابت کنند وی در حبس خانگی به سر نمی‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این کمپین اعلام کرده است که منابع موثق به این کمپین اطلاع داده‌اند که مقدمه‌چینی ها برای اعلام نابه‌سامانی شدید وضعیت جسمانی حاکم امارات در دوره‌ آتی صورت می‌گیرد تا این کار مقدمه ای برای اعلام مرگ وی باشد.

این کمپین اعلام کرد که حاکم امارات از آغاز سال 2014 که به صورت غافل‌گیرانه وضعیت جسمانی اش نابه‌سامان شد از انظار مخفی شده است و پس از آن در هیچ‌گونه فعالیتی مشارکت نداشته و در مقابل مردم یا رسانه ها حضور نیافته است.

این کمپین اعلام کرد از زمانی که شیخ خلیفه دیگر دیده نشده است محمد بن زاید نمایندگی نظام را بر عهده دارد و در واقع رئیس کشور شده است و تصمیم‌ها از زبان شیخ خلیفه صادر می‌شود اما هیچ‌گونه حضوری از وی دیده نشده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین