کد خبر: ۳۶۵۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

طرح تردد زوج وفرد خودروها در کرج اجرا می‌شود

با استقرار نیروهای پلیس در مرکز کنترل ترافیک، تمامی تخلف های رانندگی از جمله نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، دنده عقب، پارک دوبله، عبور از چراغ قرمز و سایر تخلفات به صورت مکانیزه اعمال قانون می شوند.
آفتاب‌‌نیوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرج گفت: در صورت تصویب شورای ترافیک استان البرز، آمادگی اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در سطح شهر با استفاده از دوربین وجود دارد.

به گزارش مهر، احمد افضلی با اشاره به ثبت و اعمال قانون تخلفات رانندگ توسط دوربین های مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: در سطح شهر کرج ۱۲۰ دوربین نصب شده است که بخشی از آن ها پلاک خوان و بخشی دیگر دوربین های نظارتی هستند.

وی با بیان اینکه در سراسر محدوده ترافیکی شهر دوربین های ثبت تخلف نصب شده است، افزود: با استقرار نیروهای پلیس در مرکز کنترل ترافیک، تمامی تخلف های رانندگی از جمله نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، دنده عقب، پارک دوبله، عبور از چراغ قرمز و سایر تخلفات به صورت مکانیزه اعمال قانون می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه قبض جریمه به همراه تصویر به درب منزل متخلف ارسال می شود، تصریح کرد: ۱۵۰ محور در سطح شهر کرج تحت کنترل این دوربین های ثبت تخلف قرار دارند که ان تعداد در حال افزایش است.

وی با تاکید بر اینکه این دوربین ها از ۲ روز پیش از شروع سال جدید در حال فعالیت و ثبت تخلف هستند، گفت: منطقه فردیس و رجایی شهر هم اکنون فاقد این دوربین ها هستند که تا انتهای سال جاری به این سیستم تجهیز می شوند.

افضلی با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در کرج، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح تمامی سیستم های مکانیزه آماده است و درخواست برای اجرای آن نیز به شورای ترافیک استان ارسال شده که در صورت تصویب در این شورا، آمادگی اجرای این امر در سطح شهر با استفاده از دوربین ها وجود دارد.

وی اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از شورای ترافیک استان البرز درخواست کرده این طرح در کلیه ساعات روز یعنی از صبح تا بعد از ظهر اجرا شود که در نهایت اجرای این مهم به تصویب شورای ترافیک استان بستگی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین