کد خبر: ۳۶۵۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

آتش سوزی در بیمارستان برازجان جان یک نفر را گرفت/تصاویر

بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان صبح امروز آتش گرفت و منجر به فوت یک بیمار شد.
آفتاب‌‌نیوز : این آتش‌سوزی صبح امروز راس ساعت چهار و هشت دقیقه بامداد آغازشده  و با حضور تیم‌های آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در محل مهار شد و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی انتقال داده شد.

۱۳ بیمار بستری در بخش‌های CCU و Post CCU این بیمارستان از ساختمان آتش‌گرفته خارج و برای ادامه درمان به بیمارستان‌ شهید گنجی برازجان انتقال یافتند و متأسفانه یکی از بیماران که خانمی ۷۵ ساله و معلول بود در این حادثه فوت شد.

 با اطلاع از وقوع حادثه در دقایق نخستین حادثه ستاد بحران دانشگاه در EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با حضور اعضای هیأت رییسه و کمیته بحران دانشگاه برگزار شد.

دستورات لازم برای انتقال و درمان بیماران و حادثه دیدگان در این حادثه صادر شد و در حال حاضر بیمارستان شهید گنجی برازجان آمادگی پذیرش بیماران قلبی را دارد و تمامی بیمارستان‌های استان از جمله بیمارستان تخصصی قلب بوشهر و شهدای خلیج فارس در آمادگی کامل برای پوشش بیماران ارجاعی احتمالی هستند.

هم اکنون نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در حال پاکسازی و لکه گیری محل حادثه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در خصوص این حادثه افزود: یکی از بیماران که خانمی حدود ۶۰ ساله بوده دچار خفگی شد و جان خود را از دست داده است.

وی اتصالی برق را علت احتمالی بروز این آتش‌سوزی عنوان کرد و ادامه داد: برآورد خسارت‌های این آتش‌سوزی هنوز انجام نشده است و در صورت محاسبه خسارت اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین