کد خبر: ۳۶۵۲۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

پیرموذن: مردم با رای خود بساط خشونت را برچیدند/افکار عمومی سیاه‌نمایی اصولگرایان را درمورد برجام نپذیرفت

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم گفت: اصولگرایان سعی داشتند با سیاه‌نمایی برجام در اذهان عمومی تاثیرگذار شوند که موفق نشدند.
آفتاب‌‌نیوز : کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به پیروزی اصلاح‌طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ‌ ملت ایران حرکت حق‌طلبانه مردم تهران و برخی کلان‌شهرها در مرحله نخست انتخابات مجلس را در اقصی نقاط کشور ادامه دادند.

او با انتقاد از برخی اظهارنظرها درخصوص دخالت دولت در انتخابات گفت: این‌که بدون ارائه مستندات انتخابات را زیرسوال ببرند، به هیچ‌عنوان در شان آقایان نیست و ما به هیچ‌عنون  انتظار چنین اظهاراتی را نداشتیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم خاطرنشان کرد: ‌ همه این مسائل در کنار شکست اصولگرایان در هر دو مرحله انتخابات نشان می‌دهد که اصولگرایان از این‌که مردم با رای خود بساط تندروی و خشونت را برچیدند، ناراحت هستند.

او با بیان این‌که رای مردم به جریان حامی دولت و اصلاح‌طلبان بود، یادآور شد: ‌ به دلیل ۸ سال سوءمدیریت احمدی‌نژاد و چندین سال اختلاف‌نظر میان دولت و مجلس، نظر و رای مردم روی اصلاح‌طلبان بود و اصولگرایان سعی داشتند با سیاه‌نمایی برجام در اذهان عمومی تاثیرگذار شوند که موفق نشدند.

پیرموذن اعلام کرد: آن‌چه که مطرح شده، صرفاً توجیه ناموجه برای شکست اصولگرایان است و براین اساس، آن‌ها سعی دارند عدم اقبال عمومی به جریان اصولگرایی را با طرح مسائلی همچون عدم رعایت قانون و انصاف از سوی دولت توجیه کنند اما تردید نکنید که باعنایت به تصمیم مثبت مردم تهران و شهرستان‌ها رئیس‌جمهور آینده هم آقای روحانی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
انشا الله . و ما مردم تا آخرین قطره خونمان از آقای روحانی بزرگوار حمایت خواهیم کرد.
حسین
|
United States of America
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
سلام. اصولگرایان مخالف با برجام خودکشی سیاسی کردنند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
0
انشاء اله روحانی برای چهار سال آینده هم رئیس جمهور است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین