کد خبر: ۳۶۵۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

ابوالفضل پورعرب در «روزهای بی قراری» +عکس

بازیگران اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی مشخص شدند و به زودی تصویربرداری آن آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : سریال «روزهای بی‌قراری» با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد و کارگردانی آن را کاظم معصومی بر عهده دارد.

به گزارش مهر، در این سریال بازیگرانی از جمله ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی و بهنوش بختیاری به ایفای نقش می پردازند و به زودی تعداد دیگری از بازیگران به این پروژه می پیوندند.

ابوالفضل پورعرب در «روزهای بی قراری» +عکس

یکی از ویژ‌گی‌های این سریال این است که در چهار استان و منطقه جغرافیایی نظیر تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویربرداری می‌شود و در سکانس‌های هر استان تعدادی از بازیگران بومی آن استان به گروه می‌پیوندند.

سریال «روزهای بی‌قراری» در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد و به زودی تصویربرداری آن با حضور بازیگران اصلی آغاز می‌شود.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سوسن دین محمد، مدیر چهره پردازی: جلال امیری مرندی، طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، ناظر خرید: محسن میرزاجانی، مدیر مالی: اصغر تیموری، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سیما محمدی، مشاور رسانه ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه کننده: امیر حسین شریفی.

این سریال به سفارش حوزه سیمای استان ها تولید می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
با توجه به نامه و دیدار دهها هنرپیشه زن بیکار با رییس صدا و سیما و....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین