کد خبر: ۳۶۵۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

در غیاب بنزما و کاسیمیرو؛ 5 آرایش احتمالی رئال مادرید مقابل سیتی

نبود بنزما و کاسیمیرو بدون شک امشب زیدان را وادار خواهد ساخت تا آرایش نفری جدیدی را مقابل منچسترسیتی امتحان کند؛ ترکیب 11 نفره ای که ممکن است به صعود و یا شاید حذف رئال از لیگ قهرمانان منجر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته زیدان در نشست خبری خود تایید کرد که کریم بنزما و کاسیمیرو به دلیل مصدومیت، به بازی امشب برابر سیتی نخواهند رسید. به خصوص غیبت کاسیمیرو، زیزو را دچار دغدغه های فکری زیادی کرده و شاید نبود این هافبک دفاعی برزیلی امشب بیش از همیشه به چشم بیاید.

زیدان وقتی جانشین بنیتس در رئال شد، اعتقاد چندانی به کاسیمیرو نداشت اما وقتی در بازی برابر لوانته به دلیل مصدومانی که داشت مجبور شد از این برزیلی استفاده کند، دیگر نتوانست او را از ترکیب اصلی تیمش خط بزند و او تبدیل به مهره ای کلیدی برای رئال مادرید شد؛ بازیکنی که تعادل و توازن لازم بین خط دفاع و میانی رئال را به بهترین شکل برقرار می کند و همه را به یاد روزهای اوج کلود ماکه له له انداخته است.
 
حالا زیدان مهمترین ماموریتش، رساندن رئال به فینال لیگ قهرمانان است اما برای این مهم، ابتدا باید بهترین آرایش نفری ممکن را برای بازی امشب انتخاب کند. او گزینه های مختلفی را روی میز می بیند اما شاید 5 تای آنها محتمل تر به نظر بیایند:(در 4 احتمال، ترکیب دفاعی رئال متشکل از ناواس، کارواخال، په په، راموس و مارسلو فرض شده است)
 

1- محتمل ترین ترکیب برای خط میانی و حمله رئال در غیاب کاسیمیرو و بنزما این است که کروس همچون بازی های چند ماه گذشته، جلوی مدافعان قرار بگیرد و جلوتر از او نیز مودریچ و ایسکو بازی کنند. کروس تا پیش از اینکه کاسیمیرو هافبک دفاعی رئال شود، در پست او بازی می کرد و این مساله، آزادی عمل را از ستاره آلمانی گرفته بود. ایسکو به نسبت خامس، مهره قابل اعتمادتری نزد زیدان محسوب می شود و احتمال اینکه ستاره اهل مالاگا کنار مودریچ و کروس بازی کند بیشتر است. لوکاس نیز جای بنزما را در خط حمله پر خواهد کرد.
 
2- گزینه دیگر برای زیدان این است که در خط حمله بجای بنزما از خسه استفاده کرده و لوکاس روی نیمکت بنشیند. ترکیب خط میانی رئال نیز کروس، مودریچ و ایسکو خواهد بود. آخرین باری که خسه برای رئال فیکس بازی کرده به بازی با رایووایکانو(2 هفته پیش) بر می گردد. او در برابر سوسیداد روی نیمکت نشست و از نیمه دوم فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. خسه در بازی رفت برابر سیتی نیز به جای بنزما از نیمه دوم به بازی آمد.
 
3- یک آلترناتیو دیگر برای زیدان، استفاده از کواچیچ است. اگر اینچنین شود، قدرت فیزیکی در خط میانی رئال بالاتر خواهد رفت هرچند که کواچیچ نیز همچون ایسکو و خامس، یک هافبک خلاق است. کروس در پست کاسیمیرو و روبروی مدافعان حضور خواهد داشت و زوج کواچیچ-مودریچ را نیز در میانه زمین شاهد خواهیم بود.

آخرین باری که زیدان بدون کاسیمیرو تیمش را به زمین فرستاد به بازی با رایو برمی گردد که او به هافبک برزیلی خود استراحت داده بود، مودریچ نیز به دلیل در پیش بودن بازی با سیتی روی نیمکت حضور داشت و ترکیب خط میانی رئال در آن بازی عبارت بود از: کروس، کواچیچ و ایسکو. امشب برابر سیتی، در خط حمله نیز لوکاس یا خسه ، رونالدو و بیل حاضر خواهند بود.
 
4- حضور خامس به جای ایسکو. ستاره کلمبیایی روز شنبه در مقابل سوسیداد 73 دقیقه در میانه زمین، کنار کاسیمیرو و مودریچ بازی کرد. زیدان در بازی قبلی به کروس استراجت داده بود. اگر زیدان امشب از خامس استفاده کند، او را در میانه زمین و بجای ایسکو قرار خواهد داد، نه در خط حمله.
یک احتمال ضعیف هم این است که در صورت استفاده از خامس، او جای بنزما را پرکرده و ایسکو کنار کروس و مودریچ در میانه زمین بازی کند. خامس چه در زمان بنیتس و چه حالا در دوران زیدان، به یک نیمکت نشین در رئال تبدیل شده و جالب اینکه اوضاع برای او از زمان ورود زیدان، بدتر نیز شده است.
 
5- یک احتمال دیگر حضور په په در میانه زمین و بجای کاسیمیرو است. زیزو در نشست خبری خود گفت که از بازیکنی بجای کاسیمیرو استفاده خواهد کرد که به خوبی با شرح وظایف یک هافبک دفاعی آشنا باشد و به درخشش او نیز اطمینان خواهد داشت.

په په چنین شرایطی را دارد. او در فصل 2010-2011 از سوی مورینیو در ال کلاسیکوها یک خط جلوتر می آمد تا مامور مهار مسی باشد. او در فینال کوپا دل ری 2011 مقابل بارسلونا که با قهرمانی رئال همراه شد، این وظیفه را به خوبی انجام داد. اگر په په امشب جانشین کاسیمیرو شود، واران کنار راموس در خط دفاعی بازی خواهد کرد. آرایش خط حمله نیز بیل، رونالدو و لوکاس(یا خسه) خواهد بود.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
Farogh
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
به نظرمن اگر ترکیب میانی خامس کروس مودریچ باشند بهترازترکیب های دیگراست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین