کد خبر: ۳۶۵۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

پیروزی الاتحاد برابر سپاهان در نیمه نخست

مصاف دو تیم فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در نیمه نخست با پیروزی نماینده عربستان تمام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط میزبان الاتحاد عربستان بود. این بازی در نیمه نخست با تک گل الاتحاد به پایان رسید.

لوسین سن مارتین در دقیقه 15 برای الاتحاد گلزنی کرد.

علی کریمی از سپاهان هم با کارت زرد داور مواجه شد.

سپاهانی‌ها که پیش از این بازی از صعود به مرحله بعد بازماندند، با پیروزی یا کسب تساوی مقابل نماینده عربستان، ضمن جبران نتیجه شکست بازی رفت، می‌توانند مانع از صعود این تیم به مرحله حذفی شوند.

در دیگر بازی این گروه لوکومتیو از پیش صعود کرده به مصاف النصر عربستان تیم دوم گروه رفته که این بازی با تساوی بدون گل در جریان است.

روز گذشته، تراکتورسازی که صعودش را در هفته پنجم به مرحله بعد قطعی کرده بود برابر الهلال عربستان شکست خورد و از ساعاتی بعد، دیگر تیم ایران یعنی ذوب آهن به مصاف النصر عربستان می‌رود. ذوب آهن هم پیش از این دیدار به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

به گزارش ایسنا، ترکیب تیم سپاهان برای دیدار با الاتحاد: شهاب گردان، علی کریمی، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، فوضیل موسایف، لئوناردو پادووانی، وریا غفوری، سعید قایدی‌فر، میلاد سرلک و امین منوچهری. سرمربی: قاسم زاغی‌نژاد.

ترکیب تیم الاتحاد برای دیدار با سپاهان: عبدالرحمان خالد، محسن المنتشر، احمد عیسی النتهیری، احمد اثیری، جمال، هانی النهدی، لوسیان سن مارتین، زیاد عبدلوالد الشافی، فیصل، مختار فلاته، ماجد الخبیری (محمد النخیل 27). سرمربی: ویکتور پیتورکا.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین